Лінгвістичний аналіз політичних промов (на основі промов Президента США Джорджа Буша-молодшого)





ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ТЕКСТІВ ПОЛІТИЧНИХ ПРОМОВ 7
1.1 Політична промова як частина політичного дискурсу 7
1.2 Методи аналізу політичних промов 13
1.2.1 Психологічний аналіз. 16
1.2.2 Мотиваційний аналіз. 17
1.2.3. Контент-аналіз. 21
РОЗДІЛ 2 КОМУНІКАТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОМОВ ПРЕЗИДЕНТА США ДЖОРДЖА БУША (МЛ.) 28
2.1 Психологічний рівень аналізу промов 28
2.2 Мотиваційний рівень аналізу промов 35
2.3 Контент-аналіз політичних промов 40
ВИСНОВКИ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 54
ДОДАТКИ 58



СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1.    Болотова В.А., Попова Г.В. Контент-аналіз як метод вивчення документів / За заг. ред. проф. Соболєва В.О. – Харків: Університет внутрішніх справ, 2000 – 34 с.
2.    Іванов В.Ф. Методичні рекомендації до курсу „Контент-аналіз як метод дослідження ЗМК”. – К.: Центр вільної преси, 1998. – 14 с.
3.    Іванов В.Ф. Соціологія масової комунікації. – Черкаси: ЧДУ, 2003. – 193 с.
4.    Костенко Н., Іванов В. Досвід контент-аналізу. Моделі та практики. – К.: Центр вільної преси, 2003. – 200 с.
5.    Осін В.В. Контент-аналіз як засіб конституювання та відтворення політичної науки: Автореф. дис. канд. пол. наук: 23.00.01. – Дніпропетровськ: Вид-во ДНУ. – 19 с.
6.    Серажим К. Дискурс як соціолінгвальне явище: методологія, архітектоніка, варіативність (на матеріалах сучасної газетної публіцистики).– К.: Вид-во КНУ ім. Т. Шевченка, 2002. – 392 с.
7.    Фоменко О.С. Лінгвістичний аналіз сучасного політичного дискурсу США (90-і роки XX століття): Автореф. дис. канд. філолог. наук: 10.02.19. – К.: Вид-во КНУ ім. Т. Шевченка, 1998. – 18 с.
8.    Юськів Б.М. Контент-аналіз. Історія розвитку та світовий досвід. – Рівне: Перспектива, 2006. – 203 с.
9.    Словарь лингвистических терминов / За общ ред.. О.С.Ахмановой. – М.: Советская энциклопедия, 1969. – 456 с.
10.    Алексеев А.Н. Контент-анализ в социологии и точки соприкосновения с другими отраслями знания // Проблемы контент-анализа в социологии: Материалы Сибирского социологического семинара / Отв. ред. А.Н.Алексеев. – Новосибирск: СО АН СССР, 1970.
11.    Баранов А.Н. Введение в прикладную лингвистику. – М.: Высшая школа, 2001. – 256 с.
12.    Баранов А.Н. Лингвистическая теория аргументации (когнитивный подход). – М.: Высшая школа, 1990 – 67 с.
13.    Барабанов А.Н. Между Клинтоном и Бушем, или как преподавать мировую политику // Полис. – 2004. – №4. – С. 169-173.
14.    Брынская О.П. Основные черты американской риторики новейшого времени: Автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. филол. наук: 10.02.19. – М.: Изд-во Моск. ун-та, 1979. – 23 с.
15.    Гаврилова М.В. Политический дискурс как обьект лингвистического анализа // Полис. – 2004. – №3. – С. 127-140.
16.    Герасименко Н.А. Информация и фасцинация в политическом дискурсе // Политический дискурс в России. – М., 1998. – №2. – С. 22.
17.    Казанцев А.Л. Тирания, диктатура: когнитивная схема и историческая судьба политических понятий // Полис. – 2001. – №5. – С.12-18.
18.    Ле Э. Лингвистический анализ политического дискурса: язык статей о чеченской войне в американской прессе // Полис. – 2001. – №2. – С. 9-17.
19.    Левицкий А.Э. Функциональные подходы к классификации единиц современного английского языка. – К.: АСА, 1998. – 362 с.
20.    Паршин П.Б. Лингвистические методы в концептуальной реконструкции // Системные исследования. – 1986. – С. 403.
21.    Паршин П.Б. Речевое воздействие: основные сферы и разновидности // Рекламный текст. Семиотика и лингвистика. – М., 2000 – С. 67-72.
22.    Петров В.В. Язык и логическая теория: в поисках новой парадигмы // Вопросы языкознания. – 1998. – №2. – С. 42.
23.    Почепцов Г.Г. Теория коммуникации. – М.: Рефл-бук, К.: Ваклер, 2001. – 656 с.
24.    Соловьев А.И. Политическая коммуникация: к проблеме теоретической идентификации // Полис. – 2002. – №6. С. 12-16.
25.    Юдина Т.В. Дискурсивное пространство политической речи // Актуальные проблемы теории коммуникации. – СПб.: Изд-во СПбГПУ, 2004. – С. 172-185.
26.    Юдина Т.В. Теория общественно-политической речи. – М.: Наука, 2001. – 315 с.
27.    Шейгал Е.И. Семиотика политического дискурса. – Волгоград: Галарт, 2000. – 153 с.
28.    Riffe D., Lacy S., Fico F.G. Analizing media messages: using quantitative content analysis in research. – Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates, 1998. – P.20.
29.    Winter D.G. Leader, appeal, leader performance and the motive profiles leaders and followers: a study of American presidents and elections. – London: Bookhouse, 1987. – 345 p.
30.    Winter D.G. Manual for scoring motive imaginery in running text. – London, Bookhouse, 1994. – 256 p.
31.    Winter D.G. Personality and foreign policy: historical overview of research // Political Psychology and Foreign Policy. – Boulder, 1992. –№1 – P. 35-50.
32.    Winter D.G. Power, affiliation and war: three tests of motivational model // Journal of Personality and Social Psychology. – Oxford, 1993. – №3. – P. 20-42.
 
 

Студентські статті