Навчання діалогічного мовлення учнів 10-11 класів у школах з поглибленим вивченням англійської мови





Зміст

Вступ 3
Розділ І.Загальна характеристика діалогічного мовлення 5
1.1. Поняття діалогічного мовлення 5
1.2. Структура діалогу 8
Розділ ІІ Особливості навчання діалогічного мовлення учнів 10-11
класів у школах з поглибленим вивченням англійської мови 14
2.1. Вплив комунікативної інтенції на навчання діалогічного
мовлення 14
2.2. Особливості та труднощі оволодіння діалогічним мовленням 18
2.3. Етапи навчання діалогічного мовлення 20
Висновки 28
Список використаних джерел 30 




Список використаних джерел

1.    Англійська мова 10 – 12 класи// Програма для загальноосвітніх навчальних закладів/ О.Апулова, Л.Біркун та ін. – К.:”Шкільний світ”, 2006.– 43с.
2.    Баранов А.Н., Крейдлин Г.Е. Структура диалогического текста: лексические показатели минимальных диалогов //Вопросы языкознания. – 1992. – №3. – С.84-93.
3.    Близнюк O.I., Панова Л.С. Організація парної роботи учнів на уроках англійської мови з опорою на зображальну наочність // Іноземні мови. - 2001. - № 3. - С. 8-9.
4.     Борисова Р.Г. О некоторых приемах обучения диал.речи//Иностран.яз. в школе.-2001.-№3.-С.51-54
5.     Вишенський О.І. Діяльність учнів на уроці іноземної мови.– К.:Рад.шк.,1989.– 223с.
6.     Гусак Т. Дискусія як метод оптимізації при вивченні іноземних мов у ВНЗ //Іноземні мови.-2002.-№4.-С.62-63
7.     Данилевська-Бабій Г.Я. Врахування індивідуальних особливостей учнів у процесі навчання іноземної мови// Іноземні мови.-2001.-№1.-С.15
8.    Зинченко В. Время и мы. Культура и техника // Знание – сила. – 1988. – №2. – С.65-70.
9.    Квасова О.Г. Обучение иноязычному говорению в девятом классе средней общеобразовательной школы //Іноземні мови.-1997.-№3.-С.3-5.
10.    Коток Е.В., Голованова М.В., Такташова Т.В. Примерные программы по русскому языку для национальной школы. – М.: НИИ НРД, 1991. – 90 с.
11.     Кочнева М.Г.Обучение проф.направл. диал.речи в неяз.вузе/на мат.англ.яз/ Дис…канд.пед.н., Воронеж. Инженерно-строит.ин-т Науч.рук. доц.Ковалевский.-Воронеж.-1979.-226с.
12.    Мельничайко В.Я. Лінгвістика тексту в шкільному курсі української мови: Посібник для вчителів. – К.: Радянська школа, 1986. – 168 с.
13.     Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник/кол. авторів під керів.С.Ю.Ніколаєвої.–К.:Ленвіт,1999.– 320с.
14.    Михайлов Л.М. Грамматика немецкой диалогической речи. – М.: Высшая школа, 1986. – 110 с.
15.    Основы методики преподавания иностарнных языков / Под. ред. В.А. Бухбиндера, В.Штраусса. – К.: Вища школа. – 1986. – 335 с.
16.    Панова Л.С. Обучение иностранному языку в школе.– К.:Высш. шк., 1989.– 144с.
17.     Пассов Е.И. Комуникативный метод обучения иноязычному говорению.– 2-е издание.– М.:Просв.,1991.– 223с.
18.    Подосиннікова Г.І. Комплекс вправ для навчання студентів роботи // Іноземні мови. - 2001. - № 4. - С. 3-9.
19.    Скалкин В.Л. Комуникативные упражнения на английском языке.– К.,1989.– 128с.
20.    Скалкін В.Л. Вправи з розвитку комунікативного мовлення.– К.,1978.-134с.
21.    Скляренко Н.К., Онищенко Е.И., Захарова С.Л. Обучение речевой деятельности на английском языке в школе.– К.:Рад.шк.,1988.– 150с.
22.    Такташова Т.В., Коток Е.В., Степаненко О.В. Русский язык в речевых ситуациях: Учебное пособие по русскому языку для учащихся национальной школы. – М.: НИИ УРД АПН СССР, 1991. – 127 с.
23.    Цетлин B.C. Реальные ситуации общения на уроке // ИЯШ. - 2000. -
24.    Ясінів М.П. Методика викладання іноземних мов.– випуск 19. – К.1990. –123с.