Трансформація античного міфу в комедії Бернарда Шоу Пігмаліон

ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………………3
РОЗДІЛ І. ХАРАКТЕРИСТИКА ЕПОХИ, АВТОРА, ПРЕЦЕНДЕНТНІСТЬ СЮЖЕТУ МІФУ ПРО ПІГМАЛІОНА……………………………………………….8
1.1 Розкриття контексту епохи…………………………………………………..8
1.2 Багатогранність фігури автора; його стиль та система поглядів………....11
1.3 Трансформація міфу у творах мистецтва різних епох…………………….17
РОЗДІЛ ІІ. ТРАНСФОРМАЦІЯ АНТИЧНОГО МІФУ В КОМЕДІЇ Б. ШОУ “ПІГМАЛІОН”………………………………………………………………………...22
2.1 Трансформація сюжету в комедії…………………………………………..22
2.2 Актуальність проблематики комедії в період написання і в наші дні…...33
Висновки………………………………………………………………………………38
Список використаної літератури……………………………………………………..40
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Аникст А. А. Бернард Шоу. – М., 1956.
2. Антологія світової літературно-критичної думки ХХ ст. / За ред. М.Зубрицької. – Львів: Літопис, 1996.
3. Балашов П.С. Художественный мир Бернарда Шоу. – М., 1982.
4. Бачкало И.Б. Бернард Шоу, - Москва: Рипол Классик, 1999.
5. Бащенко М. Зрозуміти Б. Шоу — зрозуміти ХХ століття// Зарубіжна література. - 2002. - ч.48 - с.3-4
6. Большая Российская Энциклопедия. - Москва: Норинт», 1998 г. с. 1185
7. Бобровская Н.Г. Миф о Пигмалионе и Галатее в веках// Актуальные проблемы изучения и преподавания литературы. – Луганск, 2005. – №2 — с.16-17
8. Гражданская З.Т. Бернард Шоу: Очерк жизни и творчества, - М: Просвещение, 1989.
9. Деннингхаус Ф. «Театральное призвание Бернарда Шоу». - М.: Прогресс, 1978.
10. Дорофеев О.А. Бернард неуязвимый, или тележка надкусанных яблок, - М: Рипол Классик, 2000г.
11. Ивашева В.В. Английская литература ХХ век. - Москва: Просвещение, 1967 г.
12. История зарубежной литературы ХХ века, 1871 – 1917 /Богословский В.Н., Гражданская З.Т.
13. Ю. Лотман. Киноэстетика
14. Літературознавчий словник-довідник / Р.Т.Гром’як, Ю.І.Ковалів та ін.- К.: Академія, 1997. – 750 с.
15. Майский И. В. Б. Шоу и другие воспоминания. - М: Искусство, 1967.
16. Мифы народов мира: Энциклопедия. В 2-х тт. – Т.2. – М.: Российская энциклопедия, 1994. – С. 312.
17. Ніцше Ф./Рассел Б. Історія західної філософії. – К.: Основи, 1995. – С. 634
18. Образцова А.Г. Драматургический метод Бернарда Шоу. – М., 1965.
19. Образцова А.Г. Бернард Шоу и европейская театральная культура, - М., 1980.
20. Овидий П. Н. Метаморфозы: Пер. с латинского С. Шервинского. – М., 1977.
21. Пулина Г.А. Шоу must go on!// Зарубіжна література. – 2006. – №4. – С. 33-37.
22. Ромм А.С. Шоу-теоретик. – Л., 1972.
23. Руднев В. П. Словарь культуры ХХ века. – М., 1997.
24. Тронский И. М. История античной литературы. - Москва: Высшая школа, 1988 г. с.117-119
25. Хьюх Э. Бернард Шоу. ЖЗЛ. М: Молодая гвардия, 1966.
26. Шабловская И. В. История зарубежной литературы XX века. – Минск, 1998.
27. Шестаков Д. Послесловие// Пирсон Х. Бернард Шоу. – М., 1972.
28. Шоу Б. Пигмалион// Шоу Б. Избранные пьесы. На англ. яз. – М., 2004.
29. Шоу Д.Б. О драме и театре. – М., 1963.
30. Шоу Д.Б. Письма. – М., 1971.
31. Gordon D. Shaw and comic sublime. Basingstoke, London, 1990.
32. Shaw G. B. Pygmalion. – Moscow, 1972.
33. Ward A. C. Bernard Shaw. – London, 1951.
