Стан та перспективи вивчення фразеологічних одиниць на завершальному етапі навчання у ЗОШ




 
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………….3
РОЗДІЛ 1 ОСНОВНІ ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФРАЗЕОЛОГІЇ………..6
1.1    Поняття «фразеологія» та «фразеологічні одиниці»………………….6
1.2    Класифікація фразеологічних одиниць………………………………..7
1.3    Переклад фразеологізмів на українську мову…………………………9
1.4    Труднощі вивчення фразеологічного складу мови.…………………....13
1.5    Критерії відбору фразеологічних одиниць та принципи  їх систематизації .
РОЗДІЛ 2 ОСНОВНІ ВПРАВИ ДЛЯ  ЗАСВОЄННЯ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ …………………………………………………………….…..20
2.1 Стан вивчення фразеології англыйської мови в сучасних школах…20
2.2 Основні положення процесу навчання іншомовної фразеології……….. 25    
2.3 Система вправ для засвоєння фразеологічних одиниць…………………. 31    
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………….39
ДОДАТКИ.







СПИСОК  ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1.    Азимов Э.Г., Щукин А.Н. Словарь методических терминов.-Спб:Златоуст, 1999. - 264 с.
2.    Алехина А.И. Идиоматика современного английского языка. - Минск, 1982 .- 279 с.
3.    Англійська мова у спілкуванні: Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Н.К. Скляренко та ін.-К.: Освіта, 2002.-319 с.
4.    Англійська мова: Підручник / О.М. Старикова, Г.О. Герасименко, С.І. Кисельова, А.В. Логвина. - К.: Вища школа, 1993. - 328с.
5.     Арнольд И.В. Лексикология современного английского языка (пособие для студентов английских отделений педагогических институтов). - М.:  Издательство \"Просвещение\", 1986. - 346 с.
6.    Арсентьева Е. Ф. Сопоставительный анализ фразеологических единиц: (На  материале фразеологических единиц, семантически ориентированных на человека в английском и русском языках). - Казань: Изд-во Казанского  ун-та, 1989. - 132 с.
7.    Балабуха Е.В. Подготовка педагогических кадров для сферы многоязычного образования// Теория и практика подготовки к межкультурной коммуникации в системе непрерывного обучения иностранным языкам: Материалы науч.-практ. конф., Минск 20-21 декабря 2005г.: в 3 ч. Ч. 3. / отв. ред. Н.П. Баранова.- Минск.: МГЛУ, 2006.-С. 124-128.
8.    Баширова Х.Б. Обучение фразеологии родного языка в старших классах чиченских школ: Дис…канд. пед. наук.-М., 1997. – 152 с.
9.    Вернер А.В. Семантическая и функционально-коммуникативная характеристика фразеологической единицы с культурным компонентом значения: Дис…канд.. пед. наук. - М., 1997. – 259 с.
10.     Виноградов В.В. Избранные труды. Лексикология и лексикография. - М.:  \"Наука\", 1977. - 312 с.
11.     Виноградов В.В. Лексикология и лексикография. – М., 1977
12.    Гурвич П.Б. О сочетании и взаимодействии некоммуникативных и коммуникативных упражнений // Сб.: Проблемы обучения иностранным языкам. Т.12 .- Владимир, 1976. - С.3-21.
13.    Гурвич П.Б. Программирование комуникативных упражнений для развития устной речи // ИЯШ, 1967. - №2 .- С. 32-42.
14.    Гурвич П.Б., Кудряшов Ю.А. Лексикологические умения, обуславливающие говорение на иностранном языке, и основные линии их развития // Общая методика обучения иностранным языкам: Хрестоматия / сост. А.А. Леонтьев.  -М.: Русский язык., 1991. - 327-343с.
15.    Емельянов Е.А. Методика работы над устойчивыми сочетаниями при обучении чтению в неязыковом вузе (нем.яз.).-М., 1976. - 239с.
16.    Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Науковий керівник українського видання др.п.н., проф. С.Ю Ніколаєва. - К.: Ленвіт, 2003. - 273с.  
17.    Иванова Т.В. Отбор и основы обучения немецким фразеологизмам на старших курсах языковых факультетов:Дис…канд. пед. наук. - Владимир.-2002. – 226 с.
18.    Карп’юк О.Д. English study: Підручник з англійської мови для 11 класу шкіл з поглибленим вивченням англійської мови, гімназій, ліцеїв, коледжів. - Тернопіль: Видавництво Карп’юка, 2005. – 160 с.
19.    Кочерган М.П. Загальне мовознавство: Підручник для студентів філологічних спеціальностей вищих закладів освіти. – К., 1999
20.    Кракова И.А. Развитие познавательной самостоятельности студентов при изучении фразеологии в неязыковом вузе (общепедагогический аспект): Дис…канд. пед. наук. - Саратов, 2000. – 204 с.
21.    Кракова И.А. Развитие познавательной самостоятельности студентов при изучении фразеологии в неязыковом вузе (общепедагогический аспект): Дис…канд. пед. наук. - Саратов, 2000. – 204 с.
22.    Кузьмин С.С. Идиоматический перевод с русского языка на английский (теория и практика). - М.:Флінта: Наука, 2004. – 312 с.
23.    Кунин А.В. Курс фразеологии совр. англ. языка. - М.: Высшая школа,  1996. - 381с.
24    Кунин А.В. Курс фразеологии современного английского языка.- М., 1986
25    Лурия А.Р. Мозг человека и психические процессы. - М.: Просвещение, 1963. - 479с.
26    Ляудис В.Л. Память в процессе розвития. - М.:МГУ, 1976. - 255с.
27.     Медведева Л.М. Английская грамматика в пословицах, поговорках, идиомах и изречениях: Уч.пособие.-К.: Изд-во при Киевском университете, 1990. – 240 с.
28.     Новий тлумачний словник української мови у чотирьох томах / Уклад.: В.В.Яременко та ін. – К., 1999. – Т.4
29.     Основы методики преподавания иностранных языков / Под ред. В.А. Бухбиндера. - К.: Вища школа., 1986. - 245с.
30.    Пассов Е.И. Классификация упражнений для обучения говорению // ИЯШ, 1977. - №5. - С. 49-53.
31.    Пассов Е.И. Коммуникативные упражнения // ИЯШ, 1964. - №5. -С. 6-12.
32.     Педагогика / Под ред П.И. Пидкасистого. - М.: Педагогическое общество России, 2001. – 604 с.
33.    Плахотник В.М., Мартинова Р.Ю. Англійська мова: Підручник для 11 класу середньої школи. - 2-ге вид. - К.: Освіта, 2000. - 240с.
34.    Плахотник В.М., Мартинова Р.Ю., Александрова Л.Г. Англійська мова: Підручник для 10 класу середньої школи. - 3-тє вид., доопрацьоване. - К.: Освіта, 2001. – 224 с.
35.    Плахотник В.М., Мартинова Р.Ю., Захарова С.Л. Англійська мова: Підручник для 9 класу середньої школи.- К.: Освіта, 1996. -1 92с.
36.     Практический курс английского языка. 3 курс.:Учебн. для вузов по спец. “Иностранные языки” / Под ред. В.Д. Аракина.- 4-е изд. - М.: Владос, 2001. - 432с.
37.    Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 2-12 класи.- К.: Перун, 2005. – 32 с.
38.    Програма для загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл з поглибленим вивчення іноземних мов 5-12 класи (2-га іноземна мова). - К.: Перун, 2005. – 95 с.
39.    Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Англійська мова 2-12 класи. - Шкільний світ, 2001. – 45 с.
40.    Програми для середніх загальноосвітніх шкіл. Іноземні мови 5-11 класи. - К.: Перун, 1996. – 31 с.
41.    Програми для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови. Іноземні мови 1-11 класи. - К.: Перун, 1996. – 85 с.
42.    Скляренко Н.К., Гапонова С.В. Англійська мова у спілкуванні 9 клас: Книга для вчителя. - К.: Освіта, 2001. – 63 с.
43.    Скрипник Л.Г. Фразеологія українсько мови. – К.,1973
44.    Смит Л.П. Фразеология английского языка / Пер. с англ. А.Р.Игнатьева. – М., 1959
45.     Шехтман Н.А. Практикум по фразеологии современного английского языка. - Л., 1977. – 184 с.
46.    Що і як треба оцінювати у відповідності до державного стандарту середньої освіти. МОН України // Іноземні мови. - 2004. - №1. - С. 10-11. 
47.     Oxford Advanced Learner’s Dictionary of Current English.- London, 1974 
 
 

Студентські статті