Результативність та перспективні напрямки застосування новітніх інформаційних технологій у США




Результативність та перспективні напрямки застосування новітніх інформаційних технологій у Сполучених Штатах


ЗМІСТ

Вступ....................................................................................................................  3
Розділ 1. Новітні інформаційні технології: поняття та їх класифікація....................................................................................................... 6
Розділ 2. Правове регулювання застосування новітніх інформаційних     технологій у виборчому процесі на прикладі Сполучених Штатів Америки............................................................................................................... 12
Розділ 3. Результативність та перспективні напрямки застосування новітніх інформаційних технологій у Сполучених Штатах Америки................................................................................................................ 18
     3.1. Ефективність застосування новітніх інформаційних технологій у  
            виборчому процесі США......................................................................... 18
     3.2. Перспективні напрямки застосування новітніх інформаційних   
            технологій у виборчому процесі та політиці вцілому.......................... 22
Висновки.............................................................................................................. 27
Список використаних джерел та літератури................................................ 29




Висновки

     В ході даної наукової роботи нами було досліджено питання щодо використання нових інформаційних технологій і як вони можуть сприяти ефективному здійсненню агітаційної діяльності впродовж передвиборчої кампанії, а також як використання глобальної мережі Інтернет вподальшому може вплинути на здійснення політичного процесу у США.
     Відповідно до поставлених на початку дослідницької роботи завдань ми визначили, що під самим поняттям «новітні інформаційні технології» розуміється сукупність засобів, програмного та технічного забезпечення, що дозволяють здійснювати високошвидкісну, якісну обробку, збереження та передачу інформації у електронному вигляді, при цьому сама інформація може перебувати у різноманітних формах: як тексти, графічні зображення, так і відео та аудіоматеріали.
     Класифікуючи ті інформаційні технології, що використовуються у політиці ми визначили за їх функціональним призначенням такі, що розробляються для підтримки прийняття рішень і зниження ризиків під час реалізації виборчої кампанії й системи, які використовуються для оптимізації діяльності окремого політика.
     Проте при здійсненні даного дослідження ми зосереджували свою увагу більшою мірою саме на використанні кандидатами у президенти США у своїй предвиборчій діяльності глобальної мережі Інтернет, а саме соціальних мереж як каналів розповсюдження агітаційної продукції, серед яких найпопулярнішими є Facebook, MySpace, Flickr, YouTube і тому подібні.
     Дане дослідження підтвердило ефективність застосування саме таких методів застосування агітаційної діяльності. Про це свідчить результативність виборів, що пройшли у США 2008 р. Посилаючись на дані з досліджень інтитуту «Pew Research», у штаті Айова за Б.Обаму електоральна група віком від 17 до 29 років віддала 28 тис. голосів, в той час як за Дж.Маккейна – 6,9 тис. і 5,4 тис. голосів – за Х.Клінтон. Цікавим моментом тут являється те, що саме через соціальні мережі кандидат у президенти США Б.Обама мобілізував молоде населення та збільшив їх явку на виборах. Цьому сприяло створення ресурсів у мережі Інтернет, за допомогою яких кожен міг зареєструватися на голосування та дізнатися де можна здійснити волевиявлення.
     Такі результати засвідчили про те, що здійснювати вплив на молодь щодо політичних питань найефективніше саме через глобальну мережу Інтернет, оскільки саме тут вікова група від 17 до 30 років черпає будь-яку інформацію, та й взагалі проводить багато часу спілкуючись у соціальних мережах.
     Правильно побудована стратегія передвиборчої кампанії може дати дуже хороший результат.
     Значну кількість переваг має також і електронне голосування, що здійснювалось би за допомогою мережі Інтернет. Такий вид голосування міг би забезпечити високу явку виборців, оскільки для того, щоб віддати свій голос не було б необхідним йти до виборчої дільниці, а здійснити процес голосування з будь-якого зручного для вас місця: з дому, готелю чи ресторану. Особливо зручним це було б тим, хто знаходився б за межами свого виборчого округу. Також не потрібно було б витрачати велику кількість часу для підрахунку голосів, а результати були б відомі вже після закінчення виборів (тобто після встановленої години).
     Дуже ймовірним є те, що вподальше застосування подібних технологій буде набирати обертів та всебічне використання Глобальної Мережі ставатиме все звичнішим для сучасного суспільства. З кожним разом кількість випадків онлайн агітації буде збільшуватися.
     В перспективі уряд США буде забезпечувати своїх громадян можливістю приймати участь у законотворенні через Інтернет цим самим підвищуючи рівень демократії у своїй державі.


 
 

Студентські статті