Роль політичної реклами в регіональній пресі напередодні президентських виборів 2010 року




 
ЗМІСТ

ВСТУП    3
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНЕ ПОНЯТТЯ ПРО ПОЛІТИЧНУ РЕКЛАМУ ТА ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ    5
1.1 Політична реклама: поняття та  завдання    5
1.2 Політична реклама та її особливості    10
РОЗДІЛ 2 ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА – КОМУНІКАЦІЙНИЙ
ПРОЦЕС    13
2.1 Роль політичної реклами у створенні іміджу    13
2.2 Політична символіка    21
РОЗДІЛ 3. РОЛЬ РЕКЛАМНИХ ЗАСОБІВ У ПЕРЕДВИБОРЧІЙ КАМПАНІЇ НАПЕРЕДОДНІ ПРЕЗИДЕНТСЬКИХ ВИБОРІВ 2010 РОКУ    25
ВИСНОВКИ    28
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ    30

 

Список використаних джерел та літератури

1.    Fagen R.R. Politics and Comucation/ - Boston; Toronto: Little Brown and Comp., 1996
2.    Jones J. P., When ads work, N. Y.: Lexington books, 1995 ѕ 280p.; p.120-125
3.    Maltese J.A. Spin Control. The White House Office of Communications and the Management of Presidental New. – Chapel Hill&London: The Univ. of North Carolina Press, 1992.
4.    Stewart, David W., David H., Furse, Effective television advertising, Lexington, MA: D. C. Health and Co., 1986 ѕ 108p.; p.63
5.    Strauss, Steve, Moving image: the transportation poster in America, N. Y.: Fullcount Press, 1984 ѕ 180с.; с.111
6.    WatsonJ., Hill A.A Dictionary of Comunication and Media Studies// Arnold/ - 1997/ - Ed.4.
7.    Батра Раджив, Джон Дж. Майерс, Дэвид А. Аакер «Рекламный менеджмент», 5-е издание - Издательский дом «Вильямс», 1999
8.    Бебик В.М. Політичний маркетинг і менеджмент. – Київ, 1996
9.    Варій М. Психологія та виборчі технології / Науково-методичний посібник. – Львів: Вид-во “СПОЛОМ”, 2002.
10.    Викентьев И.Л. Приёмы рекламы и public relations.ч.1.-СПб.: ООО «Приз-Шанс»: Издательский дом «Бизнес-Пресса»,1999
11.    Волкова В., «Дизайн рекламы» - М: Книжный дом «Университет», 1999
12.    Джефкинс Ф., Ядин Д. Паблик рилейшнз: Учеб. Пособ дляя вузов / Пер. С англ. Под ред. Б.Л.Еремина. – М.: ЮНИТИ – ДАНА, 2003. – 416с.
13.    Джугенхаймер Д. У., Гордон И. У., Уайт И., Основы рекламного дела // пер. с анг. Б. Косенкова // Самара: Федоров ѕ 480с.; с.39
14.    Дипломатический словарь/ Под ред. А.А. Громыко, А.Г. Ковалева, П.П.Севостьянова, С.Л.Тихвинского. – М.,1986. – Т.Э.
15.    Дорожкина Т. Речевой имидж политического лидера. //Социологические исследования, 1997, № 8.
16.    Дубицкая В., Тарарухина М. Какого политика можно «продать»? // СОЦИС, 1998, №10.
17.    Душин И. И друг. Выборы: технологии изберательных кампаний. – Харьков, 1998
18.    Зайцевский П.Г. и друг. Избирательные технологии. – М., 1999
19.    Игнатьев Д., Бекетов А.., Сарокваша Ф.. «Настольная энциклопедия Public Relations» - М.Ж Альпина Паблишер, 2002
20.    Інформаційна сфера як духовна сфера/ За ред. проф. А.Москаленка. – К.: Центр вільної преси,1996
21.    Катлип С.М., Сентер А.Х., Брум Г.М. «Паблик рилейшнз. Теория и практика»,8-е изд. - М.: Издательский дом «Вильямс», 2001
22.    Котлер Ф. Основы маркетинга. М.: Прогресс, 1990.-780с с.511
23.    Ляпина Т., «Политическая реклама» - Киев: ВИРА-Р, 2000
24.    Малкин Е., Сучков Е. Основы избирательных технологий. – М.: Русская панорама, 2002.
25.    Ницше Ф. Человеческое, слишком человеческое // Соч. – Т.1. – М., 1990. – С. 339.
26.    Одайник В.Психология политики. Политические и социальные идеи Карла Гюстава Юнга. – СПб.,1996
27.    Петров Л. В., Массовая комуникация и культура, Спб ГУКИ, 1999 ѕ 211с.; с.33
28.    Политическая реклама - М.: Центр политического консультирования «Никколо М», 1999
29.    Политическое консультирование - М.: Центр политического консультирования «Никколо М», 1999
30.    Почепцов Г. «Имидж-мейкер» - Киев, Рекламное агентство Губерникова, 1995
31.    Почепцов Г. «Коммуникативные технологии двадцатого века» - М.: Издательство «Рефл-бук», 2000
32.    Почепцов Г. Г. Коммуникативные технологии двадцатого века, М.: Рефл-бук, 1999 ѕ 349с.; с.334
33.    Почепцов Г. Паблік рилейшнз: Навч. посібн. – К.: Т-во “Знання”, КОО, 2000
34.    Почепцов Г. Психологические войн» - М.: Рефл-бук, 2000
35.    Пугачев Выборы: общая теория в российских иллюстрациях.// Вестник МГУ, сер. 12., 1997 № 4.
36.    Слісаренко І.Ю. Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління: Навч.посіб. – К.:МАУП, 2001. – 104с. – Бібліогр.: с.99 – 101.
37.    Соколов И. Как стать президентом. Технология популярности // Лаптенюк А. Искусство информации. Выборы: работа с общественностю – М., 1995
38.    Уитмер П., Элвис Пресли, Ростов-на-Дону: Феникс, 1999 - 509с.
 
 

Студентські статті