Політичний маркетинг




Зміст
Вступ...................................................................................................................3 - 5
1. Розділ 1. Сутність поняття політичного маркетингу. Основні підходи до його визначення..............................................................………6 - 12
2.  Розділ 2. Проблеми політичного маркетингу в Україні.13 - 21
3. Розділ 3. Прояви застосування теорії політичного маркетингу у політичній практиці України ( на прикладі передвиборчої агітації В. Ющенка )......................................................................................................22 - 29
Висновки..............................................................................................................30
Список використаної літератури..............................................................31 - 32

 

 

Список використаної літератури:
1.    Атаманчук Г. Політичний менеджент. – Р.:”Перспектива”, 2004.
2.    Білоус А. Політичні об’єднання України. – К.: “Україна”, 1993.
3.    Бебик В. М. Як стати популярним, перемогти на виборах та утриматися на політичному олімпі. – К.: “Абрис”, 1993.
4.    Бурдьє П. Соціологія політики. – М., 1993.
5.    Выдрин Д. Политика: история, технология, экзистенция. – К.: - “Либідь”, 2001.
6.    Ильясов Ф. Н. Политический маркетинг: искусство и наука побеждать на виборах. – М.: ИМА – Пресс, 2000. - №9 – стор. 13 – 34.
7.    Кремінь В. Політична стратегія України. Порівняльні перспективи // Віче. – 1995. - №11.-С. 10-16.
8.    Ламбен Ж. –Ж. Стратегический маркетинг. Європейская перспектива / Пер. С фр. – Спб.: Наука, 1996.
9.    Майструк О. Політичний маркетинг і демократичні процеси: фактори використання та рівень розвитку // Актуальні проблеми політики. – 2000. - № 4 - стор.68 – 83.
10.    Морозова Е. Г. Политический рынок и политический маркетинг: концепции, модели, технологи. – М., 1998.
11.    Наумов В. О. Підготовка і проведення виборчих кампаній. – К.: СП “Інтертехнодрук”, 2002.
12.    Нежданов Д. В. Политический маркетинг: вчера, сегодня, завтра. –Спб.: Питер, 2004.
13.    .Петрикова Є. Традиції українського “ринку влади”. // Політичний менеджмент. – 2003. - № 3. –с.32-40.
14.    Політичний маркетинг та електоральні технології. – К., 2002.
15.    Полторак В. А. Политический маркетинг. – Днепропетровск, 2001.
16.     Полторак В. Політичний маркетинг та організація виборчих кампаній // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2002. - №1.
17.    Слісаренко І. Проблеми політичного маркетингу в Україні. – К., 2004.
18.    David D. Le Marketing Politique. – P., 1978. – P. 17.; Lindon D. Le Marketing Politique et Social. – P., 1976.

 
 

Студентські статті