Семантологічний аспект комунікативної компетенції





Зміст

Вступ 3

Розділ І. Сутність поняття комунікативної компетенції у різних напрямках лінгвістики 8

Розділ ІІ. Категорії комунікативної компетенції та їх роль у вдосконаленні рівня ефективного спілкування 16

Розділ III. Діагностика міжособистісних стосунків у групі 29

3.1. Сприйняття індивідом групи. 29

3.2. Діагностика міжособистісних і  міжгрупових відносин (соціометрія) Дж. Морено. 35

Висновки 46

Список використаної літератури 49

Додатки 52





Список використаної літератури

1.    Богин Г. Уровни и компоненты речевой способности человека. Учебное пособие. – Калинин,1971
2.    Бюлер К. Теория языка. Репрезентативная функция языка: 2-е изд. - М.: Прогресс, 2000. – 502 с.
3.    Вітюк Н.Р. Психологічні особливості комунікативних здібностей педагога // Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. – Івано-Франківськ, 2000. – Вип.5 – Ч.1. – С.321-328
4.    Волков І.П. Методы социометрических измерений в социально-психологических исследованиях. -  Л., 1972. – 348с.
5.    Дейк Т. Язык. Познание. Коммуникация: Сб. работ. – М.: Прогрессб 1989. – 310 с.
6.    Зверинцев А.Б. Коммуникационный менеджмент. Рабочая книга менеджера PR. – Санкт-Петербург: Изд-во Буковского, 1995. – 267 с.
7.    Зелевская А.А. Введение в психолингвистику. – М., 2000. – 382 с.
8.    Исследование проблем речевого общения: Сб. статей./АН СССР, Ин-т языкозн.; М.: НИИ общ. Педагогики, 1979. –213 с.
9.    Кашницкий С.В. Среди людей. Соционика – наука общения. – М.: Армада-пресс, 2001. – 416 с.
10.    Леонтьев А.А. Педагогическое общение. – М., 1979. – С.123-126
11.    Луцан Н.І. Психолого-педагогічні засади мовленнєвої діяльності // Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. – Івано-Франківськ, 1999. – Вип.3. – Ч.1. – С. 336-341
12.    Ноче вник М.Н. Психология общения и бизнес. М., 1996. – 234с.
13.    Основы теории речевой деятельности. – М., 1971. – 263 с.
14.    Овчиннікова А.П. Мовленнєва комунікація та мистецтво мовлення. – Одеса: Маяк, 1999. – 252 с.
15.    Панфілова А.П. Деловая коммуникация в професиональной деятельности: Учебное пособие. – СПб.: Знание, СПбИВЭСЭП, 1999. – 496 с.
16.    Пізнай себе. Психологічний практикум. – Тернопіль, 1997. – 80 с.
17.        Почепцов Г.Г. Теория коммуникации. – Рефл-бук. Ваклер, 2001. - 541 с.
18.    Психологические и лингвистические аспекты языковых контактов. Сборник научных трудов. – Калинин: КГУ, 1984. – 159 с.
19.    Райгородский Д.Я. Практическая психодиагностика. Методики и тесты. Учебное пособие. – Самара: Изд. Дом „Бахрах-М”, 2001. – 672 с.
20.    Семиченко В.А., Заслуженюк В.С. Психологія та педагогіка сімейного спілкування. – К.: Веселка, 1998. – 210 с.
21.    Собчик Л.Н. Психодіагностика: методы и методология. – М., 1990. – 201с.
22.    Сорокин Ю.А.Теоретические и прикладне проблемы речевого общения./ АН СССР; Ин-т языкозн. – М.: Наука, 1979. – 382 с.
23.    Стриженко А.Р.    Психолингвистические  основы    социально ориентированного общения: Учебное пособие. – Барнаул, 2000. – 382 с.
24.    Теория речевой деятельности (Проблема психолингвистики). – М.: Наука, 1986. – 317 с.
25.    Терещук С.В. Комунікативні чинники професійної педагогічної діяльності // Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. – Івано-Франківськ, 1999. – Вип.3. – Ч.1. – С. 323-329
26.    Удовиченко Г.М. Загальне мовознавство. Історія лінгвістичних учень: навчальний посібник для студентів філологічних факультетів університетів і педагогічних інститутів. – К.: Вища школа, 1980. – 215 с.
27.    Ушакова Н.Д. Речь человека в общении. – М.: Наука, 1989. – 191с.
28.    Федорова Л.Л. К понятию коммуникативной компетенции: Автореф. дис. … канд. фил. наук. – М.: 1980. – 25с.
29.    Швейцер А.Д. Вопросы социологии языка в современной американской лингвистике. – Л.: Наука, 1971. – 261 с.
30.    Язык и моделирование социального взаимодействия: Сб. статей. – М.: Прогресс, 1987. – 462 с.
31.    Языковое общение: процессы и еденицы: Межвуз. сб. науч. тр. – Калинин: КГУ, 1988. – 132 с.
32.    John de Cecco. The Psychology of Language, Thought, and Instruction: Readings. – London.: Holt, Rineyart and Winston, 1969. – 446 s. 
33.    Language and Social Context: Selected Readings. – Harmond – sworth, Penguin Education, 1973. – 392 p.
34.    Nancy Buerkel-Rothfuss. Communication. Competencies and Context. – New York: Random House, 1985. – 385 p.
35.    Teri Kwal Gamble, Michael Gamble. Communication Works. – New York: Random House, 1987. – 440 p.
36.    Thomas K. Crowl, Sally Kaminsky, David M. Podell. Educational Psychology. Windows of Teaching. – New York, 1997. – P.111-130


 
 

Студентські статті