Лексико-стилістичні особливості написання політичних промов




ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ОРАТОРСЬКА МОВА ЯК РІЗНОВИД ПУБЛІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ 6
1.1 Суспільно-політична промова – форма сучасної комунікації 6
1.2 Політичні цінності і політичний символізм як основа впливу на свідомість 10
1.3 Маніпулятивні технології у спілкуванні. 13
1.3.1 Ознаки політичної маніпуляції та механізми її реалізації 13
1.3.2 Політична маніпуляція в символічній політиці 17
1.3.3Основні маніпулятивні технології 18
1.3.4. Політична маніпуляція в США...............................................................22
   1.4 Концепція американської винятковості..................................................25
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1. 28
РОЗДІЛ 2 МОВА ЯК ПОЛІТИЧНА ДІЯ 30
2.1 Символічний аспект політичної мови 30
2.2 Граматичний аспект політичного спілкування 39
    2.3 Метафоризація мови в політичних промовах........................................43
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2. 48
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 54
 ДОДАТКИ..............................................................................................................58




СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1.    Ажнюк Б. М. Англійська фразеологія у культурному етнічному висвітленні. – К.: Наукова думка, 1989. – С.134
2.    Антрушина Г.Б., Афанасьева О.В., Морозова Н.Н. Лексикология английского языка . – М.: Прогресс, 1985. – С. 204
3.    Арнольд И.В. Стилистика современного английского языка. – Л.: Просвещение, 1973. – С. 351
4.    Бурдьє П. Социология политики. – М.: Прогрес, 1993. – С. 66  
5.    Виноградов В. В. Стилистика. Поэтика. – М.: АН СССР, 1963. – С.255 
6.    Высочинский Ю. И., Омельченко Л. Ф. Лексикология современного английского языка. – К.: Наукова думка, 2000. – С. 273
7.    Дороти Доти И. Паблисити и паблик релейшенз/ Перевод с англ. Издание 2-е. – М.: “Филинь”, 1998. – С. 251
8.    Доценко Е.И. Психология манипуляции. – М.: Прогрес, 1996. – С. 267
9.    Засурский И.А. Масс-медиа другой республики. – М.: изд-во МГУ, 1999. – с.10-12
10.    Заярна О. Як переконати масову аудиторію: психологічні чинники ефективності пропаганди//Нова політика. – 1999. – Вип. 1. – с. 15- 19
11.    Кара-Мурза С.П. Манипуляция сознанием. – М.: Алгоритм, 2000. – С.283
12.    Коваль А.П. Пригоди слова. – К.: Либідь, 1985. – С. 223
13.    Конецкая В.П. Социология комуникации. – М.: Прогрес, 1997. – С.306
14.    Копиленко О. Влада інформації. – К.: Слово, 1991. – С. 84
15.    Королько В.Г.  Основы  паблик  релейшенз.  –  К.:  Ваклер, 2002. –       С. 528
16.    Костенко Н.В. Ценности и символы в массовой коммуникации. – К.: Слово, 1993. –  С. 204
17.    Крысько В.Г. Секреты психологической войны (цели, задачи, методы, формы, опыт). – Мн.: Харвест, 1999. – С. 327
18.    Лихошерст Н.И., Мороховский А. Н., Тимошенко З. В. Стилистика английского языка. – К.: Выща школа, 1991. – С.272
19.    Медиа в выборах: между политикой и культурой (контент – анализ политической прессы)/ Под ред. Н.Костенко. – К.: Ин-т социологии НАН Украины, 1999. – С. 189
20.    Миль А,К. Социодинамика культуры. – М.: Прогрес, 1973. – С.286
21.    Мисюров Д.А. Политическая символика: структура и функции//Вестник МГУ. Политические науки. – 1999. – Вип. 1. – С.23
22.    Мостовий М.І. Лексикологія англійської мови. – Харків.: Основа, 1993. – С. 256
23.    Паблик релейшенз. Связи с общественностью в сере бизнеса. М.: Ассоциация авторов и издателей “Тандем”. – Издательство ЭКМОС, 1999. – с. 327
24.    Почепцов Г. Паблик релейшенз, или как успешно управлять общественным мнением. – М.: Центр, 1998. – С. 478
25.    Почебцов Г. Так становятся президентом: избирательные технологии ХХ века. – М.: Центр, 1999. – с. 165-182  
26.    Реформаторский А. А. Введение в языкознание. – М.: Прогрес, 1955. – С. 231
27.    Рикер П. Конфликт интерпретаций. – М.: Центр, 1995. – с. 84-92
28.    Хофф. Рон. Я вижу вас голым: как подготовится к презентации и с блеском ее провести. – М.: Независимая фирма “Класс”, 1996. – С.159
29.    Шиллер Р. Манипуляторы сознанием. – М.: Центр, 1980. – С. 292
30.    Щебинина Н. Политика и миф//Вестник МГУ. – 1999. – Вип. 4. – с. 17- 21
31.    Юдина Т.В. Теория общественно-политической речи. – М.: Центр, 2001. – С. 58
32.    Aronoff Craig, Baskin Otis. Public Relations: Profession and Practice. – St. Paul.: West, 1983. – P. 338
33.    Balz Dan, Brownstein Ronald. Storming the Gates. Protest Politics and the Republican Revival. – Boston.: Little, Brown and Company, 1996. –             P. 125
34.    Burson H. Beyond PR: Redefining the Role of Public Relations. – New York.: Randome House, 1990. – Р. 203
35.    Cutlip S.M., Center A.H., Broom G.M. Effective Public Relations: 7th edition. – N.Y.: Continental Books, 1994. – P. 253
36.    Folger J., Poole M., Stulman R. Working through Conflicts: Strategies for Relationships, Groups and organizations. – N.Y.: Randome House, 1993. – p. 56-57
37.    Glauser M. Self-esteem and Communication Tendencies: an Analysis of Four Self-esteem/Verbal Dominance Personality Types. – N.Y. New American Library, 1984. – P. 48  
38.    Jennings G. Personalities of Language. – N.Y.: Simon and Schulster, 1960. – P. 123
39.    Key Wilson Bryan. Subliminal Techniques. – N.Y.: New American Library, 1980. – P. 64
40.    Melvin L. Defleur, Everette E. Dennis Understanding Mass Communication. – Boston.: Prentice-Hall, 1988. – Р. 406 
41.    Pearce W., Cronen V. Communication, Action and Meaning. – N.Y.: Simon and Schulter, 1980. – p. 98-109
42.    Pfeffer J. Managing with Power: Politics and Influence in Organization. – Boston.: Prentice-Hall, 1992. – p. 193-195  
Wilcox Dennis L., Nolte L.W. Public Relations Writing and Media Techiques. – N.Y.: Randome House, 1996. – P. 328


 
 

Студентські статті