Лексико-стилістичний аналіз друкованих рекламних повідомлень на прикладі іноземних журналів





ЗМІСТ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕКЛАМИ У СУЧАСНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ.........................................................................
1.1 Поняття реклами та її значення у різних сферах суспільного життя 
1.2 Основні технічні засоби та види реклами 
РОЗДІЛ 2 ЛЕКСИКО-СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДРУКОВАНИХ РЕКЛАМНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ 
2.1 Стилістичні особливості рекламних текстів 
2.2 Використання неологізмів у рекламних повідомленнях  
2.3 Метафора у друкованій рекламі 
2.4 Спеціальна лексика та сленг в рекламних оголошеннях 
2.5 Використання кліше і скорочених слів 
ВИСНОВКИ 
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 
 


Список використаних джерел


1.    K. Janda, J.M. Berry, J. Goldman. The Challenge of Democracy. Government in America. – Toronto: Houghton Mifflin Company, 1992. – 759p.
2.    Kovesces Z., Radden G. Metonymy: Developing a cognitive linguistic view // Cognitive linguistics. – 1998. – Vol.9. – #1. – P.37-77.
3.    Loewenberg I. Identifying metaphors. // Foundations of Language. – 1975. – Vol.12. – #3. – P.335-340.
4.    Sturtevant E.H. An introduction to linguistic science. – New Haven: Yale University Press, 1950. – 192p.
5.    Антрушина Г.Б., Афанасьева О.В., Морозова Н.Н. Лексикология английского языка. – М.: Дрофа. – 2001. – 284с.
6.    Арутюнова Н.Д. Функциональные типы языковой метафоры // Известия АНСССР. – 1978. – Т.34. – №4. – С.333-361.
7.    Баранцев К.Т. Курс лексикології сучасної англійської мови. – К.: Радянська школа, 1995. – 261с.
8.    Барченко А.А. Клише и штампы в языке английской газеты. – М.: МГПИИЯ, 1981. – 24с.
9.    Бессарабова Н.Д. Метафора как языковое явление // Значение и смысл слова. Художественная речь и публицистика / Под. Ред. Д.Э. Розенталя. – М.: Изд-во Московского Университета, 1987. – 196с.
10.    Ваняшкин С.Г. Речевая образность в английском газетном тексте: Автореф.дис… канд. филол. наук: 10.02.04 / Моск. Гос. пед. ин-т. – М., 1985. – 24с.
11.    Вовчок Д.П. Стилистика газетных жанров. – Свердловск: УраГУ, 1979. – 72с.
12.    Волошин Ю.К. Новообразования и собственно неологизмы современного английского языка: Автореф.дис… канд. филол. наук: 10.02.04 / Моск. Гос. пед. ин-т. – М., 1971. – 17с.
13.    Джефкінс Ф. Реклама: Практ. Посіб.: Пер. З 4-го англ. Вид./Доповнення і редакція Д. Ядіна. – К.: Т-во «Знання», КОО, 2001. – 456с.
14.    Заводская Г.А. Стилистические особенности функционирования просторечной лексики в языке английской газеты. – М.: МГПИИЯ, 1989. – 277с.
15.    Закон України «Про рекламу» від 3.07.96 №270/96 – ВР
16.    Коваль А.П., Солганик Г.Я., Пинчук А.Ф. Особливості мови і стилю засобів масової інформації. – Київ : Вища Школа, 1983. – 152с.
17.    Кортленд Л. Бове, Уильям Ф. Аренс. Современная реклама: Пер. с англ. – Тольятти: Изд. Дом “Довгань”, 1995. – 704 с.
18.    Крупнов В.Н. В творческой лаборатории переводчика: Очерки по профессиональному переводу. – М.: Международные отношения, 1976. – 190с.
19.    Лебедев-Любимов А.Н. Психология рекламы. – СПб.: Питер, 2002. – 368 с.
20.    Лейн У.Р., Рассел Дж., Реклама. – СПб.: Питер, 2004. – 538 с.: ил.
21.    Малявин Д.В., Аникина В.Н., Латушкина М.С. Работа с газетой на английском языке в средней школе. – М.: Просвещение, 1981. – 127с.
22.    Метафора в языке и тексте / под ред. В.Н. Телия. – М.: Наука, 1988. – 176с.
23.    Миклашевская Г.А. Неологизмы в современном английском языке: Автореф.дис… канд. филол. наук: 10.02.04 / – К., 1971. – 29с.
24.    Миллер Джордж А., Уилфайт Ф. Образы и модели уподобления и метафоры // Теория метафоры. – М.: Прогресс, 1990. – С.262-267.
25.    Мороховский А.Н., Воробйова О.П., Лихошерст Н.Н., Тимошенко З.В. Стилистика английского языка. – К.: Выща школа, 1991. – 272с.
26.    Мосікова М.Г., Сєкірін В.П. Інтернаціональні терміни класичного походження в сучасній англійській мові // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. – К.: Радянська Школа. - № 4. – 1977. – С.40 – 44.
27.    Мурат В.П. Об основных проблемах стилистики. Материалы к курсам языкознания. – М.: МГУ, 1957. – 207с.
28.    Обритько Б.А. Реклама і рекламна діяльність: Курс лекцій. – К.: МАУП, 2002. – 240 с.
29.    Піча В.М., Хома Н.М. Політологія. – К.: Каравелла, 2001. – 343с.
30.    Пономаренко В.І. Про одну особливість публіцистичного стилю в США // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. – К.: Радянська Школа. – № 2 – 1975. – С.62 – 65.
31.    Почепцов Г.Г. Теория коммуникации. – М.: Рефл-бук, К.: Ваклер, 2001. –651с.
32.    Работа над словом. Язык, стиль и литературное редактирование газет / Под ред. д-ра ист. наук А.З. Окарокова. – М.: Политиздат, 1974. – 207с.
33.    Раевская О.В. Метонимия в слове и тексте // Филологические науки. – №4. – 2000. –С.49-55.
34.    Ромат Е.В. Реклама: Учебник. – 3-е изд., перераб. и доп. – К., Харьков: Студцентр, 2000. – 480 с.
35.     Терехова В.С. Специальная лексика в языке газеты. – Л.: ЛГУ, 1982. – 135с.
36.    Україна. Конституція (1996). Конституція України: Прийнята на п’ятій сесії ВРУ 28 червня 1996 р – К.: Велес, 2006. – 48 с.
37.    Худолій А.О. Комунікативно-когнітивні особливості публіцистичного стилю американського варіанту англійської мови // Наукові записки. Серія філологія. – Острог: НаУ ОА, 2000. – С. 148-152.
38.    Худолій А.О. Лексичні зміни в публіцистичних текстах американського варіанту англійської мови // Записки з романо-германської філології. – Одеса.: Одеський Національний Університет ім. І.І. Мечнікова. – Вип. 12. – 2002. – С.189-202.
39.    Чекалина Е.М. Язык современной французской прессы (лексико-семантический аспект). – Л.: ЛГУ, 1991. – 168с.
40.    Черешнева Ю.Е. Промоушн печатных СМИ. - М.: Изд-во «Рип-холдинг», 2006. - 262 с. - (Академия рекламы).
41.    Шерковин Ю.А. Психологические проблемы массовых информационных процессов. – М.: Мысль, 1973. – 215с.
42.    Юськів Б.М. Методи аналізу друкованих ЗМІ. Опорний конспект лекцій для студентів спеціальності "Документознавство та інформаційна діяльність" / Б.М.Юськів. – Острог: НУОА, 2004. – 56 с.
43.    Язык и стиль средств массовой информации / Под ред. Д.Э. Розенталя. – М.: Изд-во Московского Университета, 1981. – 156с.

Словники

44.    Англо-український словник: В 2 т. / Під ред. М.І. Балла. – К.: Освіта, 1996. – Т.1. –752с.
45.    Англо-український словник: В 2 т. / Під ред. М.І. Балла. – К.: Освіта, 1996. – Т.2. –712с.
46.     ABBYY Lingvo 7.0. – Software House, 1989 – 2001.
47.    The Cambridge Learner’s Electronic Dictionary is based on: the printed edition of the Cambridge Learner's Dictionary. Data copyright © Cambridge University Press 2001.Version 1.00
48.    The Collins Electronic Dictionary & Thesaurus is based on: The Collins English Dictionary, 3rd ed.: © 1991 by Collins The Collins Thesaurus: © 1984 by HarperCollins Publishers.
 
 

Студентські статті