Характеристика видів засобів масової інформації та їх впливу




ЗМІСТ

ВСТУП....................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. СТРУКТУРА, ЗМІСТ ТА ФУНКЦІЇ СИСТЕМИ ЗМІ...........7
1.1. Сучасне розуміння поняття мас-медіа...............................................7
1.2. Структура та особливості видів ЗМІ..................................................8
1.3. Масова інформація та ЗМІ. Тенденції розвитку ЗМІ.....................10
1.3.1. Використання невербальних засобів комунікації в системі                 ЗМІ..………………………………………………………………..…...21
      1.3.2. Маніпулятивна функція ЗМІ.......................................................24
1.4. Популярні та якісні медіа....................................................................25
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1................................................................................27
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ВИДІВ ЗМІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ВПЛИВІВ...............................................................................................................28
2.1. ЗМІ як основне джерело впливу на масову свідомість................28
2.1.1.Особливості друкованих ЗМІ...................................................31
2.1.2. Електронні ЗМІ.........................................................................35
2.2. Міфотворення в контексті сучасного інформаційного     суспільства...................................................................................................38
2.2.1. Роль флеш-анімації в процесі міфотворення.........................39
2.3. Зв’язок вербальних та невербальних засобів комунікації в рекламі..........................................................................................................46
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2.................................................................................59
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ......................................................................................60
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ....................................................62

                                   



СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
    
1. Аленикова С. Язык жестов // Наука и жизнь. – 1985. - №7. – 226 с.
2. Андрианов М.С. Анализ процессов невербальной коммуникации как паралингвистики // Психологический журнал. – 1995. - №5. – 17 с.
3. Багдикян Б. Монополия средств информации. – М.: Знание, 1987. – 411 с.
4. Білецький А. О. Про мову і мовознавство: Навч. посібник для студентів філол. спец. вищ. навч. закладів. – К.: “АртЕк”, 1997. – 224 с.
5. Большая Советская Энциклопедия. – Т. 20. – Москва, ОГИЗ РСФСР, 1932.
6.Вундт В. Проблемы психологии народов. Преступная толпа. - М.: Знание, 1998. – 320 с.
7. Доценко Е.Л. Психология манипуляции. – М.: Научная библиотека, 1996. – 378 c.
8. Копиленко О.Л. Влада інформації. – К.: Либідь, 1991. – 190 с.
9. Задорин И., Бурова Ю., Сюткина. СМИ и массовое политическое сознание: взаимовлияние и взаимозависимость // Российское общество: становление демократических ценностей. М.,1999
10. Кара-Мурза С.  Манипуляция сознанием . - К.: Наукова думка, 2003. – 360 с.
11. Кессиди Ф. X. От мифа к логосу. "Мисль". М., 1972
12.Кодухов В. И. Введение в языкознание: Учеб. для студентов пед. ин-тов по спец. №2101 ”Рус. яз. и лит.”. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Просвещение, 1987. – 288 с.: ил.
13. Кочерган М.П. Загальне мовознавство: Підручник для студентів філологічних спеціальностей вищих закладів освіти. – К.: Видавничий центр “Академія”, 1999. – 288 с.
14. Ле Бон Г.   Психология толп. - М.: Научная библиотека, 1998. – 253 с.
15. Лотман Ю.М. Усередині мислячих світів. Людина – текст – семиосфера – історія. – М.: Мови російської культури, 1999.
16. Ложкин Г. В. Информационно-психологическая безопасность
личности. Персонал. — 2002. — №3. — С. 78 - 81.
17. Ляпина Т.В. Политическая реклама .- К.: Либідь, 2000. – 266 с.
18. Литвиненко О.В. Проблеми забезпечення інформаційної безпеки в сучасному світі. – К., 1996. – 166 с.
19. Майерс Д. Социальная  психология. – СПб; М.; Харков,Минск, 2000. – 390 с.
20. Митькин А. А. О роли индивидуального и коллективного в социальной
динамике // Психологический журнал. — 1999. — Т. 20, №5. — С. 105 - 111.
21. Московичи С. Век толп. Исторический трактат по психологии масс .-М.: Центр психологии и психотерапии , 1998 .
 22. Національна безпека України 1994-1996. Наукова доповідь    Національного інституту стратегічних досліджень. – Київ: Ера, 1997. – 57 с.
23. Панов Е.Н. Знаки, символы, языки. – М.: Знание, 1980. – 191 с.
24. Почепцов Г.Г. Как становятся президентами: избирательные      технологии ХХ века . – К.,М., 1999. – 460 с.
25. Почепцов Г.Г.  Паблік рілейшнз. Навчальний посібник. – К.:Знання,2000. – 490 с.
26. Почепцов Г.Г.  Теория и практика коммуникации  -М.: Знание, 1998. – 370 с.
27. Почепцов Г.Г. Имидж и выборы. – К.: Знання, 1997. – С. 29.
28. Райх В. Психология масс и фашизм. – СПб.:Университетская книга, 1997. – 273 с.
29. Сафронов Ф. Именем народа, или мифы идеологии и структуры политического сознания // Диалог. – 1994. – №2. – 33 с.
30. Сыров В.И., Поправко И. В. Генезис масового сознания //Социологический  журнал. - N1-2. -  1998.
31. Фрейд З.  Психология бессознательного. –М.: Научная библиотека, 1990. – 364 с.
32. Фрейд З   Психология масс  и анализ человеческого “Я”// Преступная толпа. -М.,1999. – 329 с.
33. Эвнеева М. Так кто же СМИ – преступник или жертва?/ Советник.-2001.№5
 34. Харрис Р. Психология массовых коммуникаций.- СПб.:прайм-ЕВРОЗНАК, 2001. – 446 с.
35. Чалдини Р.  Психология влияния .- СПб; 2000. – 290 с.
36. Шиллер Г.  Манипуляторы сознания . –М. Мысль,1980. – 429 с.
37. Юнг К.   Психологические толпы.  -М.: Мир, 1993. – 538 с.
38. Strate, L. Beer Commercials: A manual on masculinity. In: S.Craig (Ed.). Men, masculinity, and the media (p.78-92). Newbury Park, Ca: Sage.
39. Media in Transition: From Totalitarianism to Democracy. Kyiv. Abris.1993.
40. Mass media/Mass culture. An introduction. Second edition. Stan de Roy   Wilson. 1992.
41. Stanley Cohen and Jock Young. The manufacture of news. Sage Publications. Beverly Hills, California. 1973.
42. Варивода Я. Проблеми безпеки. Масова свідомість, як об’єкт національної безпеки.
43. Почепцов Г. "Пока не начался джаз" // "Телеграфъ", 29.05.2002.
44. Різун В. Формування масової свідомості – річ тонка.
45. Ярош О. Перо і багнет: ЗМІ та дилеми громадянського суспільства. –


 
 

Студентські статті