Лексико-стилістичні особливості рекламного дискурсу на прикладі реклами побутової техніки




Зміст
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ 6
1.1 Реклама та її значення 6
1.2 Поняття рекламного дискурсу 9
РОЗДІЛ 2 ЛЕКСИКО-СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ НА ПРИКЛАДІ ДРУКОВАНИХ РЕКЛАМНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ 15
2.1 Газетний стиль з точки зору лінгвістики 15
2.2 Рекламний дискурс та його лексико-стилістичні особливості 17
Висновки 24
Список використаних джерел та літератури 26
 

Список використаних джерел та літератури

1.    Англо-український словник: В 2 т. / Під ред. М.І. Балла. – К.: Освіта, 1996. – Т.1. –752с.
2.    Англо-український словник: В 2 т. / Під ред. М.І. Балла. – К.: Освіта, 1996. – Т.2. –712с.
3.    Антрушина Г.Б., Афанасьева О.В., Морозова Н.Н. Лексикология английского языка. – М.: Дрофа. – 2001. – 284с.
4.    Арутюнова Н.Д. Функциональные типы языковой метафоры // Известия АНСССР. – 1978. – Т.34. – №4. – С.333-361.
5.    Баранцев К.Т. Курс лексикології сучасної англійської мови. – К.: Радянська школа, 1995. – 261с.
6.    Бессарабова Н.Д. Метафора как языковое явление // Значение и смысл слова. Художественная речь и публицистика / Под. Ред. Д.Э. Розенталя. – М.: Изд-во Московского Университета, 1987. – 196с.
7.    Джефкінс Ф. Реклама: Практ. Посіб.: Пер. З 4-го англ. Вид./Доповнення і редакція Д. Ядіна. – К.: Т-во «Знання», КОО, 2001. – 456с.
8.    Заводская Г.А. Стилистические особенности функционирования просторечной лексики в языке английской газеты. – М.: МГПИИЯ, 1989. – 277с.
9.    Коваль А.П., Солганик Г.Я., Пинчук А.Ф. Особливості мови і стилю засобів масової інформації. – Київ : Вища Школа, 1983. – 152с.
10.    Кортленд Л. Бове, Уильям Ф. Аренс. Современная реклама: Пер. с англ. – Тольятти: Изд. Дом “Довгань”, 1995. – 704 с.
11.    Лебедев-Любимов А.Н. Психология рекламы. – СПб.: Питер, 2002. – 368 с.
12.    Лейн У.Р., Рассел Дж., Реклама. – СПб.: Питер, 2004. – 538 с.: ил.
13.    Малявин Д.В., Аникина В.Н., Латушкина М.С. Работа с газетой на английском языке в средней школе. – М.: Просвещение, 1981. – 127с.
14.    Мурат В.П. Об основных проблемах стилистики. Материалы к курсам языкознания. – М.: МГУ, 1957. – 207с.
15.    Обритько Б.А. Реклама і рекламна діяльність: Курс лекцій. – К.: МАУП, 2002. – 240 с.
16.    Работа над словом. Язык, стиль и литературное редактирование газет / Под ред. д-ра ист. наук А.З. Окарокова. – М.: Политиздат, 1974. – 207с.
17.    Ромат Е.В. Реклама: Учебник. – 3-е изд., перераб. и доп. – К., Харьков: Студцентр, 2000. – 480 с.
18.     Терехова В.С. Специальная лексика в языке газеты. – Л.: ЛГУ, 1982. – 135с.
19.    Худолій А.О. Комунікативно-когнітивні особливості публіцистичного стилю американського варіанту англійської мови // Наукові записки. Серія філологія. – Острог: НаУ ОА, 2000. – С. 148-152.
20.    MacLean’s//23.11.98
21.    Magazine//12.11.05
22.    Magazine//17.11.05
23.    Sturtevant E.H. An introduction to linguistic science. – New Haven: Yale University Press, 1950. – 192p.
24.    The economist, May 3, 2008.


 
 

Студентські статті