Особливості памяті та уваги дітей молодшого шкільного віку





курсова робота, 17 сторінок

ПЛАН

Вступ.
Розділ І.
1.1. Мимовільна та довільна пам’ять дітей в період дошкільного віку.
1.2. Удосконалення пам’яті в молодшому шкільному віці.
1.3. Використання розумових процесів, як опори засобу запам’ятовування.
Розділ ІІ.
2.1. Увага.
2.2. Молодший шкільний вік – вік, який сприятливий для розвитку уваги.
2.3. Види завдань для дітей.



ВСТУП

Пам’ять як один із рівнів відображення оточуючої дійсності являє собою сукупність процесів, які сприяють організації і збереженню минулого досвіду. Пам’ять можна визначити як психофізіологічний процес, який виконує функції запам’ятовування, збереження і відтворення матеріалу. Уже в немовлят пам’ять виступає в своїй елементарній формі - запам’ятовування і подальшому розпізнаванні життєво важливих для дитини впливів. На ранніх етапах розвитку пам’ять включена в процес сприйняття, має мимовільний характер. Малюнок не вміє ставити перед собою мету запам’ятати, не приймає мнемічну задачу, яка пропонується дорослим.

 
 

Студентські статті