Соціально-педагогічні умови ефективності роботи з дітьми групи ризику




ЗМІСТ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПОВЕДІНКА ДІТЕЙ «ГРУПИ РИЗИКУ» ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 
1.1 Теоретичний аналіз поведінки дітей «групи ризику « у вітчизняній та зарубіжній педагогіці  
1.2 Характеристика причин появи дітей „групи ризику” 
1.3 Категорії дітей „групи ризику” 
РОЗДІЛ 2. ТЕХНОЛОГІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ АНАЛІТИКО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ТА КОРЕКЦІЙНОЇ ФУНКЦІЙ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ЕФЕКТИВНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ „ГРУПИ РИЗИКУ” 
2.1 Сутність соціально-педагогічної діагностики поведінки дітей „групи ризику”. Алгоритм діагностичної технології 
2.2 Консультування в процесі діяльності соціального педагога з дітьми „групи ризику” 
2.3 Соціально-педагогічна допомога дітям „групи ризику” у навчальних закладах та сім’ї 
2.4 Сутність охоронно-захисної функції соціально-педагогічної діяльності. Соціально-педагогічний захист дітей 
РОЗДІЛ III. РОЛЬ СОЦІАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНОЇ І КОРЕКЦІЙНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ ФУНКЦІЙ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 
3.1 Соціальна і соціально-педагогічна профілактика. Просвітницько-консультативна діяльність соціального педагога 
3.2 Поняття реабілітації. Завдання і принципи реабілітації дітей „групи ризику”. Роль реабілітаційної служби навчально-виховного закладу 
3.3 Соціально-педагогічна корекція: мета, принципи, завдання і зміст роботи соціального педагога з дітьми „групи ризику” 
3.4 Соціально-педагогічні технології роботи з сім’ями де виховуються діти „групи ризику” 
ВИСНОВКИ 
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ 
ДОДАТКИ 





СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ

1.    Абраменкова ВВ. Социальная психология детства. -М., 2000.
2.    Алмазов Б.Н. Психическая и средовая дезадаптация несовершеннолетних. - Свердловск, 1986.
3.    Беличева С.А. Основы превентивной психологии. -М, 1993.
4.    Бовть О.Б. Причини і форми агресивної поведінки дітей. // Практична Соціальна робота та соціальна робота. - 2000. - № 5. -; С. 14-15.
5.    Бовть О.Б. Психокоррекционная работа по предупреждению агрессивности детей младшего школьного возраста // Практична Соціальна робота та соціальна робота. - 1998. - № 5. -; С. 19-23.
6.    Бочарова ВТ. Социальная педагогика. - М., 1994.
7.    Бэрон Р., Ричардсон Д. Агрессия. - СПб.: Питер. 1997. - 336 с.
8.    Вачков І.В. Основи технології групового тренінгу. Психотехніки: Навчальний посібник. - 2-е видан., переробл. і доповн. - М.: Видавництво «Вісь-89», 2000. - 224 с.
9.    Давыдов В.В. Понятие деятельности как основание исследований падиной школы. Л.С Выготского // Вопросы педагогии. - 1996. - № 5.
10.    Діагностика і корекція важковиховуваності та девіантної поведінки//Методичний посібник під редакцією Бондарчук Н.П. – Рівне, 2001. – 54 с.
11.    Забродський М.М. Основи вікової соціальний педагогії. Навчальний посібник. - Тернопіль.: Навчальна книга. - Богдан. 2002. - 112 с.
12.    Зинченко С.Н. Трудные дети. – К., 1988.
13.    Исаев Д.Н. Психопрофилактика в практике работы педиатра. - Л., 1984.
14.    Капська А.Й. Актуальні проблеми соціально-педагогічної робота. - К., 2001.
15.    Колесіна Т.Д. Діагностика і корекція розвитку дітей, як засіб профілактики відхилень у їх поведінці. // Початкова школа. - 2000. - № 6.-С.41.
16.    Кон И.С. Психология ранней юности. – М., 1989.
17.    Краснова Н.П., Харченко Л.П. Методика робота соціального педагога. - Луганськ, 2001.
18.    Леонтьев A.M. Избранные педагогические произведения: в 2 т.-М.,1983.- Т.1.
19.    Матеріали методологічного семінару АПН України.16 грудня 2004 року. – С.3-17
20.    Методика и технологии работы социального педагога/ Под ред. М. Галагузовой и Л. Мардахаева. - М.: Академия, 2002.
21.    Мид М. Развитие ребенка. - М.: Наука, 1968. - 246; С. 21.М’ясоїд П.А. Загальна Соціальна робота: Навч. пос. - К.: В. шк., 2000. - 479с.
22.    Немов P.C. Педагогия: Учебник для студентов вузов: В 3-х кн. - 3-е. изд. - М.: ВЛАДОС, 1999. - кн. 2: Педагогия образования. - 608 с.
23.    Немов P.C. Соціальна робота: Підручник для студентів вищ. пед. навч. Закладів: в 3 кн. кн.2. Соціальна робота навчання. - 3-е видан. - М.: Гуманіт. Видавн. Центр ВЛАДОС, 1998.- 608 с.
24.    Овчарова P.B. Справочная книга социального педагога. - М.: Сфера, 2001.
25.    Овчарова Р.В. Практическая педагогия в начальной школе. - М.: ТЦ «Сфера», 1996. - 240 с.
26.    Овчарова Р.В. Технологии практического психолога образования. - М.: Сфера, 2000.
27.    Осіпова A.A. Введення в практичну психокорекцію: групові методи роботи. - М.: Московський соціальний педагого-соціальний інститут; Воронеж: Видавництво НПО «МОДЕК», 2000. - 240 с.
28.    Педагогическая реабилитация детей и подростков / Под ред.И.В. Дубровиной. - Калуга, 1994.
29.    Педагогия современного подростка / Под ред. Д.И. Фельдштейна. - М., 1987.
30.    Пелеха ЮЛ. та ін. Основи соціальний педагогії та педагогіки: Навчально методичний посібник. 2-е вид., под. - К.: Вид-во Європ. унту, 2002.- 164 с.
31.    Платон К.Н., Снегирева T.B. Особености межличностного восприятия в подростковом и раннем юношеском возрасте. - Кишинев, 1988.
32.    Подмазин СИ., Сибиль Е.И. Как помочь подростку с «трудным» характером. – К., 1996.
33.    Помощь родителям в воспитании детей: Пер. с англ./ Общ. ред. В.Я. Пилиповского. - М., 1992.
34.    Психокоррекционная и развивающая работа с детьми: Учеб. пособие для студ./ Под ред. И.В.Дубровиной. -М.: Академия, 1999.
35.    Робоча книга вихователя. / Упор. Ю.В. Буган, В.1. Уруський. - Тернопіль: Астон, 2003.
36.    Самодетерминации принцип. Психология. Словар. – М., 1990. – 519 с.
37.    Самопонимание, самовоспитание, самопомощь, самообладание, саморозвитие, самореализация подростка/Подред. И.ВДубровиной. -Н. Новгород, 1995.
38.    Семенюк Л.М. Педагогические особенности агрессивного поведения подростков и условия его коррекции. // Мир педагогии и педагогия в мире. - 1994. - № 10 (октябрь - декабрь). -; С. 57-63.
39.    Семенюк Л.М. Педагогические особенности агрессивного поведения подростков и условия его коррекции. - М.: Изд-во «Институт практической педагогии»; Воронеж: НПО «МОДЭК», 1996. - 96 с.
40.    Система работы с детьми разного возраста. - 384; С. 35.. Розеншток-Хюсси О. Речь и действительность. - М.: Лабиринт, 1994. -205 с.
41.    Сіданіч І.В. Поведінка учнів крізь призму соціальний педагогії // Початкова школа. - 1999. - № 12. -; С. 5.
42.    Скребец В.А. Педагогическая диагностика: Учеб. пособие. - 2-е изд., перераб. и доп. -К.: МАУП, 2001.- 152с: ил-Библиогр:; С. 146-150.
43.    Словарь практического соціального працівника. - М., 1998. - 458; С. / Сост. СЮ. Головин. - Минск: Харвест, 1997. - 800 с.
44.    Снегирева Т.В. Личностное самоопредиление в старшем школьном возрасте /Вопросы педагогии. - 1989. - №2.
45.    Соколова В.Н., Юзефович Г.Я. Отцы и дети в меняющемся мире. – М., 1991.
46.    Социальная педагогика / Под. ред. М.А. Галагузовой. - М.: ВЛАДОС, 2000.
47.    Социальная педагогика/ Под. ред. В.А.Никитина. -М.: ВЛАДОС, 2000.
48.    Соціальна робота. Словник/ Під загальною редакцією A.B. Петровського, М.Г. Ярошевського. - 2-е видав., переробл. і доповн. - М.: Політвидавн; 1990. - 494 с.
49.     Титаренко Т.М. Такие разные дети. – К., 1989.
50.    Трудный подросток: причини и следствия / Под ред. В.А. Татенко. - К.: Радник., 1985.- 175 с.
51.    Учебник для студентов пед. вузов: В 3-х кн. - 3-е изд. М.: ВЛАДОС. 1999. - Кн. 3: Психодиагностика. Введение в научно педагогическое исследование с элементами математической статистики. - 632 с.
52.    Фельдштейн Д.И. Педагогия становления личности. - М., 1994.
53.    Фридман Л.М., Кулачина И.Ю. Справочник учителя. - М., 1991.
54.    Шакурова М.В. Методика и технология работы социального педагога. - М.: Академия, 2002.
55.    Щуркова Н.Е. Новые технологии воспитательного процесса. - М.: Педагогическое общество России, 1998.
56.    Эриксон Э. Идентичность: Юность и кризис. – М.: Прогресс, 1999.




 
 

Студентські статті