Психологічний вплив реклами на споживача





Зміст
Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3-9
Розділ  I. Реклама: поняття, функції, класифікація. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .10-25
1.1 Поняття реклами, її функції . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10-13
1.2 Класифікація реклами. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13-25
Розділ II. Реклама як засіб психологічного впливу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26-50
2.1 Методи психологічного впливу. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .26-34
2.2 Роль психічних процесів у формуванні рекламних образів . . . . . . . . . 34-50
Розділ III. Синтактичний аспект реклами . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51-59
Розділ IV. Контент-аналіз психологічних особливостей реклами мобільних операторів України та Канади на прикладі Київстар та Sasktel Mobility. . 60-71
Висновки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .72-74
Список використаної літератури . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 75-80
Додатки







Список використаної літератури
Правова база:
1.    Закон України “Про рекламу” від 15 травня 2003 року №762-IV.
2.    Закон України “Про телекомунікації”  від  18  листопада  2003  року №1280-IV.
Періодика:
3.    Експрес: газета/ редактор І.Починок. – Л.: Експрес, січень-червень 2005. – 20с.
4.    Натали: журнал/ учред. Блиц-Информ; Глав. ред. Н. Ульянкина. – К.: Блиц-Информ, 2005, № 1-6. – 190с.: ил.
5.    Canadian Business: magazine/ editor: M. Dawson. – Toronto, Canada. – January-February 2005. – 53p.
6.    Leader Post: newspaper/ editor: R. Bakes. – Regina, Canada. – January-February 2005. – 79p.
Література:
7.    Батра Р. Рекламный менеджмент/ Пер. с англ. – К.: Вильямс, 1999. – 784 с.
8.    Бове К.,  Аренс У.  Современная  реклама. – Тольятти: Довгань, 1995. – 256 c.
9.    Болгов В.В. Торгівельні марки та фірмові найменування від А до Я. – К.: Знання, 2005. – 176 с.
10.    Бронштейн Я.Н.  Рекламний робот.  Все  или  почти  все  об  умении  делать “крутую” рекламу. – К.: Украинский Центр духовной культуры, 2000. –  440 с.
11.    Васильев Г.А., Поляков В.А. Основы рекламной деятельности: Учебн. пособие для вузов. – М.: Юнити-Дана, 2004. – 414 с.
12.    Викентьев И. Приемы рекламы. – СПб.: Триз-шанс, 1995. – 212 c.
13.    Волкова  В.   Дизайн  рекламы. –  М.:  Книжний  дом  “Университет”,  1999. – 315 c.
14.    Гермогенова Л.Ю. Эффективная реклама в России. – М.: Смысл, 1994. – 176 c.
15.    Данчева О.В., Швалб Ю.М. Практична психологія в економіці та бізнесі. – К.: Лібра, 1998. – 236 c.
16.    Джефкінс Ф. Реклама: практичний посібник. – К.: Знання, 2001. – 456 c.
17.     Доценко Е.Л. Психология манипуляции. – М.: МГУ, 1998. – 265 с.
18.    Имшенецкая И. Креатив в рекламе: - М.: РИП-холдинг, 2002. – 172 c.
19.     Кара-Мурза С. Манипуляция сознанием. – М.: Изд-во “Эксмо-Пресс”, 2002. –  568 c.
20.     Катернюк А.В. Современные рекламние технологии: коммерческая реклама. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2001. – 320 c.
21.     Кафтанжиев Х. Тексты печатной рекламы. – М.: Смысл, 1995. – 235 c.
22.    Киселева А.А. О специфеке рекламного текста // Психология. – 1997. –  №395. –  С.64-71.
23.     Королько В.Г.  Основы  паблик  рилейшнз:  Учебник/  Под  ред.  Киевского М.И. – М.: Рефл-бук, К.: Ваклер, 2000. – 526 c.
24.     Кортленд Л. Бове, Уильям Ф. Аренс. Современная реклама: Пер. с англ. – Тольятти: Изд. Дом “Довгань”, 1995. – 704 с.
25.     Котлер Ф. Основы маркетинга. – СПб.: Вильямс, 1999. – 736 c.
26.     Краско Т.И. Психология рекламы/ Под ред. Э.В. Ромата. – Харьков: Студцентр, 2002. – 216 c.
27.     Кромптон А.  Мастерская  рекламного  текста.  –  Тольятти:  Довгань, 1995. – 185 c.
28.     Крылов И. Теория и практика рекламы. – М.: Центр, 1996. – 275 c.
29.     Лебедев-Любимов  А.Н.  Психология  рекламы.  – СПб.: Питер, 2003. – 368 c.
30.    Лебедев-Любимов А. Н. Исследование динамики эмоционального отношения российского потребителя к рекламе// Вопросы психологии. –  1996. – №4. –  С.93-99.
31.    Лисиця Н. Реклама як соціальний інститут// Соціологія: теорія, методи, практика. –  1998. –  №3. –  С.125-130.
32.    Лихобабин М.Ю. Технологии манипулирования в рекламе. Способы зомбирования. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2004. – 144 с.
33.     Лук’янець Т.І.  Рекламний  менеджмент:  Навч.  посібн. –  К.:  КНЕУ,  1998. – 275 c.
34.     Моисеев В.А.  Паблик  рилейшнз. Теория и практика.  –  К.:  ВИРА-Р,  1999. – 376 c.
35.     Мокшанцев Р.И. Психология рекламы: Учебн. пособие. – М.: ИНФРА-М, Новосибирск: Сибирские соглашения, 2000. – 230 с. 
36.     Морозова И. Слогая слоганы. – М.: РИП-Холдинг, 1998. – 240 c.
37.     Музыкант В.А. Теория  и практика современной рекламы. – М.: Евразийский регион, 1998. – 434 c.
38.     М’ясоїд П.А. Загальна психологія. – К.: Вища школа, 2000. – 345 c.
39.     Назайкин А.Н.  Практика  рекламного  тексту.  –  М.:  Бератор-Пресс,  2003. – 205 c.
40.     Наймушин А.Д.  Основы  организации  рекламы.  –  М.: Внешторгиздат, 1992. – 234 c.
41.     Обритько Б.А. Реклама і рекламна діяльність: Курс лекцій. – К.: МАУП, 2000. – 240 c.
42.     Огилви  Д.  Откровения  рекламного  агента.  –  М.:  Финстатинформ,  1994. – 450 c.
43.      Орбан-Лембрик  Л.Е.   Психологія  управління.  –  К.:  Академвидав,  2003. – 330 c.
44.     Павловская Е.  Дизайн рекламы:  поколение  NENT.  –  СПб.:  Питер,  2003. – 558 c.
45.     Панкратов Ф.И., Баженов Ю.К., Серегина Т.К. Рекламная деятельность. – М.: Маркетинг, 2001. – 364 c.
46.     Песоцкий Е. Современная реклама. Теория и практика. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2001. – 320 с.
47.     Повилейко Р. Промышленная реклама, графика, упаковка. – Новосибирск: ЦЭРИС, 1987. –  240 c.
48.    Полукаров В.Л., Головлева Е.Л. Рекламная коммуникация. – М.: Палеотип, 2002. – 344 с.
49.     Пронина Е.Е. Психологическая експертиза рекламы. – М.: РИП-Холдинг, 2000. – 100 c.
50.     Психологія/ За ред. Ю.Л. Трофімова. – К.: Либідь, 2001. – 234 c.
51.     Психология и психоанализ рекламы/ Под ред. Д.Я. Райгородский. – Самара: Изд. Дом “БАХРАХ-М”, 2001. – 330 c.
52.     Редькіна С., Захарчук В. Рекламний слоган та його функції // Соціологія: теорія, методи, практика. 2003. №3. С.133-136.
53.     Реклама:  внушение  и  манипуляция. – Самара: Изд. Дом „Бахрах-М”, 2000. –752 c.
54.    Римар Н. Використання засобів Public Relations у боротьбі за політичну владу// Людина і політика. –  2002. –  №4. –  С.58-62.
55.     Рожков И.Я.  Международное  рекламное  дело. – М.: Банки и биржи, 1994. – 334 c.
56.     Ромат Е.В. Реклама: Учебник. – 3-е изд., перераб. и доп. – К.: Студцентр, 2000. – 480 с.
57.     Ромат Е.В. Реклама в системе маркетинга: Учебн. пособие. – Харьков, 1995. – 226 c.
58.      Росситер  Дж.  Реклама   и   продвижение   товаров.  –   СПб.:  Питер,  2001.  – 656 c.
59.    Савельева О. О. Реклама хорошая, плохая, социальная // Человек. –  2002. –  №1. –  С.144-156.
60.     Семенов Б.Д. Рекламный менеджмент: Учебн. пособие. – М.: Маркетинг, 2001. – 272 с.
61.     Семкин В. Дизайн и реклама: Учеб. пособие. – К.,  2002. – 34 c.
62.     Синяева И.М. Паблик рилейшнз в коммерческой деятельности: Учебник/ Под ред. Г.А. Васильева – М.: ЮНИТИ, 1998. – 287 c.
63.    Суїменко Є. Реклама: економічні функції та психологічний терор// Соціологія: теорія, методи, практика. – 2004. –  №1. –  С.135-151.
64.    Суковата В. Гендерний аналіз реклами// Соціологія: теорія, методи, практика. – 2002. –  №2. –  С.176-182.
65.     Уеллс У.,  Бернет Дж.  Реклама: принципи и практика. – СПб.: Питер, 2001. – 800 c.
66.     Уткин Э.А., Кочеткова А.И. Рекламное дело: Учебник. – М.: ТАНДЕМ, 1998. – 218 с.
67.     Ученова В., Старых Н. История рекламы. – М.: Смысл, 1994. – 320 c.
68.    Фарби Э.Д. Как создать успешную рекламу. – 3-е изд./ Пер. с англ. под ред. Н.Н.Пашской. – СПб.: Изд. Дом “Нева”, 2004. – 256 с.
69.     Феофанов  О.А.  Реклама: новые технологии в России. – СПб.: Питер, 2000. – 384 c.
70.     Храмов Л.Н. Рекламная деятельность: искусство, теория, практика. – Петрозаводск, 1994. – 698 c.
71.     Chiazzari S. The complete book of color. – Edmonton: Element book Limited, 1998. – 750 p.
72.     Goodrum C., Dalrymple H. Advertising in America. – New York: Harry N. Abrams Inc. Publishers, 1990. – 540 p.
73.     Lucas D.B., Britt S.H. Advertising psychology and research. – New York : Wilson’s Inc. Publishers, 1950. – 475 p.
74.     McKluen M. Understanding media. The exertion of man. –  London: Tover Inc., 1969. – 335 p.
75.     Quelch J., Farris P. Cases in Advertising and Promotion Management. –  Richard D. Irwin Inc., 1991. – 360 p.
76.     Schultz D. From Advertising to Integrated Marheting Communications. –  Chicago: NTC Business Books, 1993. – 460 p.
77.     Scott  W.G. The psychology of advertising. – Boston: Minor’s Publishing, 1908. – 456 p.
 
 

Студентські статті