Українська журнальна реклама - основні види та сутнісні характеристики




ЗМІСТ:

ВСТУП………………………………………………………………………….....3-5
РОЗДІЛ Ι: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕКЛАМИ…….......................6-15
1.1 Поняття реклами та її значення у різних сферах суспільного життя.......................................................................................................................6-10
1.2 Основні засоби реклами...........................................................................10-15
РОЗДІЛ ΙΙ ОСОБЛИВОСТІ ЖУРНАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ............16-24
2.1 Основні види та характеристики реклами в журналах......................... 16-21
2.2 Аналіз журнальної реклами на прикладі журналу “Добрые советы”..................................................................................................................21-24
ВИСНОВОК…...........................................................................................................25
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ………………....26-27
ДОДАТКИ




СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРНАТУРИ:

1.    Джефкінс Ф. Реклама: Практ. Посіб.: Пер. З 4-го англ. Вид./Доповнення і редакція Д. Ядіна. – К.: Т-во «Знання», КОО, 2001. – 456с.
2.    Добрые советы: журнал / Учред. ДП «Бурда-Украина»; Глав. Ред. Ю. Новгородская. – К.: Юнивест-Принт, 2001, июнь, 2006 - февраль, 2007
3.    Закон України “ Про інформацію ” від 2.10.92  №48/92 – ВР.
4.    Закон України «Про друковані засоби масової інформації України» від 16.11.92  №2782-ХІІ
5.    Закон України «Про рекламу» від 3.07.96  №270/96 – ВР
6.    Кортленд Л. Бове, Уильям Ф. Аренс. Современная реклама: Пер. с англ. – Тольятти: Изд. Дом “Довгань”, 1995. – 704 с.
7.    Крамаренко В.І. Маркетинг: Навч. посібн./ За ред. В.І.Крамаренка, Б.І.Холода. – К.: ЦУЛ, 2003. – 258 с.
8.    Лебедев-Любимов А.Н. Психология рекламы. – СПб.: Питер, 2002. – 368 с.
9.    Левешко Р. Анализ эффективности рекламы. – К.: Вира-Р, 2001. – 112с.
10.    Лейн У.Р., Рассел Дж., Реклама. – СПб.: Питер, 2004. – 538 с.: ил.
11.    Лифинцев Н.А. Реклама: теоретико-методологический аспект: Учебно-методическое пособие. – К.: ИППР, 2002. – 62 с.
12.    Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент: Навч. посібн. – К.: КНЕУ, 1998. – 275 с.
13.    Маслова Т.Д., Божук С.Г., Ковалик Л.Н. Маркетинг. – СПб.: Питер, 2003. – 400 с.
14.    Мокшанцев Р. И. Психология рекеламы: Учеб. пособие/Науч. ред. М.В. Удальцова. - М.: ИНФРА-М; Новосибирск: Сибирское соглашение, 2007. - 230 с. - (Высшее образование).
15.    Назайкин А.Н.  Иллюстрирование  рекламы. – М.: ЭКСМО, 2004. – 320 с.
16.    Назайкин А.Н. Рекламная деятельность газет и журналов: Практ. пособие. – М.: РИП-Холдинг, 2002. – 205 с.
17.    Обритько Б.А. Реклама і рекламна діяльність: Курс лекцій. – К.: МАУП, 2002. – 240 с.
18.    Панкратов Ф.И., Баженов Ю.К., Серегина Т.К. Рекламная деятельность. – М.: Маркетинг, 2001. – 364 с.
19.    Песоцкий Е. Современная реклама. Теория и практика. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2001. – 320 с.
20.    Полукаров В.Л., Головлева Е.Л. Рекламная коммуникация. – М.: Палеотип, 2002. – 344 с.
21.    Ромат Е.В. Реклама: Учебник. – 3-е изд., перераб. и доп. – К., Харьков: Студцентр, 2000. – 480 с.
22.    Семенов Б.Д. Рекламный менеджмент: Учебн. пособие. – М.: Маркетинг, 2001. – 272 с.
23.    Сиссорс Дж. Рекламное медиа-планирование. – СПб.: Питер, 2004. – 460 с.
24.    Уеллс У., Бернет Дж. Реклама: принципи и практика. – СПб.: Питер, 2001. – 800 с.
25.    Україна. Конституція (1996). Конституція України: Прийнята на п’ятій сесії ВРУ 28 червня 1996 р – К.: Велес, 2006. – 48 с.
26.    Уткин Э.А., Кочеткова А.И. Рекламное дело: Учебник. – М.: ТАНДЕМ, 1998. – 218 с.
27.    Черешнева Ю.Е. Промоушн печатных СМИ. - М.: Изд-во «Рип-холдинг», 2006. - 262 с. - (Академия рекламы).
28.    Юськів Б.М. Методи аналізу друкованих ЗМІ. Опорний конспект лекцій для студентів спеціальності "Документознавство та інформаційна діяльність" / Б.М.Юськів. – Острог: НУОА, 2004. – 56 с.

 
 

Студентські статті