Пострадянська реклама в сучасному українському просторі




Зміст

Вступ 3
Розділ І.Феномен реклами 6
1.1 Реклама: сутність, цілі, завдання 6
1.2 Характер взаємодії 13
1.3 Роль реклами із стратегії маркетингу 17
Розділ ІІ. Еволюція української реклами в радянський час 20
2.1 Реклама за радянських часів 20
Розділ ІІІ. Пострадянська українська реклама  23
3.1 Нова ера української реклами 23
Висновки 26
Список використаної і цитованої літератури 29
 

 

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ І ЦИТОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1.Закон Украины «Об ограничении монополизма и недопущении недобросовестной конкуренции и предпринимательской деятельности»// Ведомости Верховного Совета Украины. – 1992. - №21. – С.611-619.
2.Закон України "Про рекламу" від 3.07.96 № 270/96-ВР
3.Азарян Е.М. Международный маркетинг. – К.:Студцентр,2002. – 302 с.
4.Айзенберг М. Менеджмент рекламы. – М.: ИнтелТех, 1993. – 244 с.
5.Беклешов Д. В. Маркетинг во внешнеэкономической деятельности. – М.:ВНИИПИ, 1990. – 239 с.
6.Блэк С. Паблик рилейшнс. Что то такое. – М.: Модино пресс, 1990. – 365 с.
7.Бове К., Аренс У. Современная реклама. – Тольятти: Дом Довгань, 1995. – 283 с.
8.Болт Г. Практическое руководство по управлению сбытом. – М.:кономика, 1991. – 420 с.
9.Велика історія України: У 2 т. – К.: Глобус, 1993. – 342 с.
10.Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент. – К.: КМНУ, 1998. – 328 с.
11.Герасимчук В.И. Управление маркетингом. – К.:ИСИО, 1993. – 384 с.
12.Гермогенова Л. Ю. Как сделать ркламу магазина. – М., 1994. – 342 с.
13.Гольман И. А. Практика рекламы. – Новосибирск.: Интербук, 1991. – 256 с.
14.Детская энциклопедия: В 8 т. — М.: Просвещение, 1969. – 456 с.
15.Дзюба О., Павленко Г. Літопис найважливіших подій культурного життя України. — К.: ЛрТЕК, 2000. – 332 с.
16.Животко А. Історія української преси. — К.: НВЦ "Наша культура і наука", 1999. – 186 с.
17.Інформаційні системи і технології в маркетингу / Пинчук Н. С. та ін. — К.: КНЕУ. 1999. – 241 с.
18.Каневський Е. М. Эффективность рекламы. – М.:Экономика, 1980. – 143 с.
19.Картер Г. Эффективная реклама. – М.: Прогресс, 1991. – 288 с.
20.Котлер Ф. Основы маркетинга. – СПб: Коруна, 1994. – 464 с.
21.Лук'янець Т. І. Рекламний менеджмент. — К.: КНЕУ, 1999. – 216 с.
22.Маркетинг и реклама. — Харьков, 2000. — № 2. – 268 с.
23.Международный кодекс рекламной практики / Пер. с англ. Н. В. Гениной, В. Е. Демидова. — К.: Укрреклама, 1995. – 274 с.
24.Международный маркетинг: Учебник / Под ред. проф.   Г. А. Васильєва. — М.: ЮНИТИ, 1999. – 236 с.
25.Музыкант В. Л. Теория и практика современной рекламы. — М.: Евразийский регион, 1998. – 236 с.
26.Основы маркетинга / Котлер Филип и др.— М.; СПб.; К. : Вильямс, 1998. – 218 с.
27.Панкратов Ф. Г. Рекламная деятельность. — М.: ИВЦ "Маркетинг", 1998. – 358 с.
28.Ромат В. Е. Реклама. — 4-е изд. — СПб.: ПИТЕР, 2001. – 264 с.
29.Росситер Дж. Р. Реклама и продвижение товара. — СПб.: ПИТЕР, 2000. – 248 с.
30.Схема маркетинговой деятельности. – Владимир: НИКТИД, 1989 – 321 с.
31.Українська культура, історія і сучасність. —Львів: Світ, 1994. – 364 с.
32.Ученова В. В., Старих Н. В. История реклами. — М.: ЮНИТИ, 1999. – 410 с.
33.Щероцкий К. В. Киев, путеводитель 1917 года. — К.: УКСП "Кобза", 1994. – 142 с.
34.Эдвардс Ч., Браун Р. Реклама в розничной торговле США. — К.: Слово, 1993. – 412 с.

 
 

Студентські статті