Управління ціноутворенням на ринку лікарських засобів (медичних послуг)





Зміст

Вступ 3
Розділ І. Ціноутворення та його методи 5
1.1 Сутність процесу ціноутворення 5
1.2 Методи встановлення цін на ринку 6
1.3 Політика ціноутворення 10
Розділ ІІ. Управління ціноутворенням на ринку лікарських
засобів (медичних послуг) 13
2.1 Фактори впливу на рівень цін медикаментів 13
2.2 Основні напрямки управління ціноутворенням на ринку ЛЗ в
Україні 17
Висновки 23
Список використаних джерел 26
 

 

 

Список використаних джерел

1.    Верхратський С.А. Історія медицини. – Львів, 2002. – 220с.
2.    Гаркавенко С. С. Маркетинг, - К.: Лібра, 1996. – 384с.
3.    Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. Посібник. – К.: Вища шк., 1994. – 327 с.
4.    Голяченко А., Голяченко О. Економіка української охорони здоров’я. – Львів, 1996. – с. 201.
5.    Громовик В.П. "Організація роботи аптек". – Вінниця, 2003. – 130 с.
6.    Губський І. М. Аптечна справа в УРСР. – К., 1995. - С. 19.
7.    Гунський І.М. Організація і економіка фармацевтичної справи. – К., 1998. – 241 с.
8.    Даценко І.І. та ін. Загальна гігієна з основами екології. – К., 1999. – 232 с.
9.    Демченко А.С., Чернуха В.М. Методичні рекомендації по визначенню вартості виготовлення і фасування лікарських засобів та виробів медичного призначення – К.: МОЗ України 1997.
10.    Джердж С. Сприяння здоров’ю: політика та дія.// Українські медичні вісті, №1. – К., 1997. – С. 76-78
11.    Енциклопедія Українознавства. Словникова частина. – Париж; Нью-Йорк, 1980. – 560 с.
12.    Жаркович М. Питання політики в області охорони здоров'я в колишніх соціалістичних країнах (Стратегія поліпшення систем охорони здоров'я в колишніх соціалістичних країнах). – М., 1998. – С.18-19.
13.    Журавель В. Концептуальное видение стратегии и тактики реформирования здравоохранения Украины// Український медичний часопис, №5(13). – К., 1999. – С. 51-54
14.    Загальна гігієна: Навчальний посібник. – К., 1999. – 346 с.
15.    Ковальов И.В., Медична газета”, № 72 від 17.09.99 р. – С. 34-39
16.    Криков В.С. "Організація і економіка фармації". – К., 2001. – 167 с.
17.    Липчук В. В., Дудяк А. П., Бугіль С. Я. Маркетинг: основи теорії та практики. Навчальний посібник./ За загальною редакцією В. В. Липучка. – Львів: “Новий Світ – 2000”; “Магнолія плюс”. – 2003. – 288 с.
18.    Платная бесплатная медицина// Компаньон, №18(170). – К., 2000. – С. 34-41
19.    Прауде В. Р., Білий О. Б. Маркетинг: Навч. Посібник. – К.: Вища шк., 1994. – 256 с.
20.    Проблеми гігієни аптек. – Львів, 1999. -
21.    Степанов А.Д. Норма, хвороба і питання охорони здоров'я. Горький: Волго-Вятское книжкове изд., 1975. – 239 с.
22.    Україна. Інструкція про порядок роздрібних цін на товари народного споживання в підприємствах роздрібної торгівлі та громадського харчування. Наказ МЗЕЗіТ від 4 січня 1997 року. Юридичні аспекти фармації. – 1999.
23.    Шишкин С. Дилеммы реформы здравоохранения // Вопросы экономики №3. – М., 1998. – С. 23-27
24.    Щепин О.П Сучасний етап реформи охорони здоров'я і забезпечення приступності медичної допомоги. // Проблеми соціальної гігієни, охорони здоров'я й історії медицини, №3 – М., 1999.

 
 

Студентські статті