Ринок кавових виробів України




ЗМІСТ
Вступ
1. Концепція управління маркетингом на ринку кавових виробів України
2. Характеристика досліджуваного ринку
2.1. Місткість ринку
2.2. Інвестиційна привабливість
2.3. Митно-тарифне регулювання
2.4. Географічне розташування
2.5. Стабільність законодавства
3. Фірмова структура ринку кавових виробів України (контрагенти, конкуренти, посередники)
4. Товарна структура ринку
5. Мікро маркетингове середовище вітчизняного ринку кави
6. Визначальні чинники макросередовища на ринку
7. Тип ринку
8. Фактори, що мають вплив на прийняття рішень покупцями
9. Принципи та рівні сегментації ринку
10. Власний підхід до вирішення проблеми
11. Товар по задуму
12. Товарна, марочна та асортиментна структура ринку
13. Стадії життєвого циклу
14. Основні підходи до ціноутворення
15. Система коректування цін на ринку
16. Тип та характеристика каналів розподілу
17. Тенденції в роздрібній та гуртовій торгівлі
18. Основні роздрібні посередники та їх маркетингові стратегії
19. Комплекс товаропросування: реклами, стимулювання збуту, пропаганда, мережевий маркетинг, особистий продаж
20. SWOT – аналіз галузі виробників на ринку кави
Висновки

 

Висновки

Сьогодні ринок кави в Україні можна вважати ще не сформованим остаточно, про що говорять постійні зміни структури і учасників даного ринку. 2008 рік був відзначений наступними чинниками: скорочення асортименту продукції на ринку (оператори залишили в пропозиціях тільки найпопулярніші марки кави); зменшення об'ємів продажів, що було пов'язане з світовою фінансовою кризою; зростання цін; збільшення частки ринку вітчизняних виробників і дешевих фальсифікатів. Дані тенденції були пов'язані із збільшенням світових цін на каву, фінансовою кризою в Україні, а також з податковою і митною політикою. Як ми бачимо, зростання ринку кави, не дивлячись на активність його учасників, був затримано низькою купівельною спроможністю населення, кризовими явищами на фінансовому ринку і рядом "технічних труднощів", пов'язаних з веденням кавового бізнесу.
У зв'язку з кризою, вітчизняні виробники виходять на лідируючі позиції на ринку. Найбільш вірогідний подальший напрям розвитку ринку кавової продукції – це сегмент розчинної і ароматизованої кави (кавових міксів), а також розширення частки ринку дешевої низькоякісної кави. Крім того, це зумовить розширення контрабандних поставок (“чорний експорт”).
В ході дослідження були визначені основні атрибути продукції: ціна; якість кавової маси; марочна політика; якість упаковки. Слід відзначити, що важливе значення при реалізації кави має барвиста упаковка, яка добре запам'ятовується. Рекламна підтримка свого бізнесу має велике значення, результати якої можна побачити на прикладах Nescafe, Monterrey і Jacobs.
Для завоювання більшої частки ринку вітчизняними виробниками, мережа розповсюдження повинна охоплювати максимум сегментів ринку. Крім того, це дає можливість захиститися від сезонних коливань. Доцільно нарощувати асортиментний ряд з метою покриття максимальної кількості споживачів.





 
 

Студентські статті